news08.net/ads.txt

הברחה אחת? הצחקתם אותן! פרשיית “המזוודות הורודות” פוענחה ואלה הפרטים

ההברחות ממדינות שונות – פעמיים מבודפשט, פעם מברלין וכנראה גם מתאילנד

בית המשפט האריך היום (ראשון) בחמישה ימים את מעצרן של לי פוני, עידן צאובר, אור-אל בן חיים וארבל מזרחי החשודות בהברחת 15 קילוגרמים של סמים בנתב”ג.

במסגרת חקירה סמויה עפ”י מודיעין איכותי של יחידת הבילוש המשטרתית 747 במרחב נתב”ג, עצרו בלשי היחידה בתאריך 15.1.23 ארבע נשים בחשד לבלדרות של יותר מ – 15 קג’ קוקאין וקטמין ארצה מגרמניה. עם התפתחות החקירה ובהתאם לצורכיה, האריך בימ”ש את מעצרן של החשודות במספר דיונים, לצד התרת פרסום זהותן אחר דחיית ערר. בתוך כך, החקירה התמקדה באיסוף וניתוח הממצאים השונים לביסוס התשתית הראייתית כנגד החשודות, לרבות בחינת מסמכים ומסלול מעברים של הארבע בין יבשות, גביית עדויות, ניתוח תנועות כספיות, תשאול וחקירה, לצד הפעלת אמצעים טכנולוגיים נוספים, לקידום החקירה, לרבות בחינת מעורבות חשודים נוספים.

כאמור, בתום שבועיים של חקירה מואצת, הצליחו חוקרי המשטרה במרחב נתב”ג, בסיוע מערכי מודיעין של מחוז מרכז, לבסס תשתית פלילית הקושרת ראייתית את 4 החשודות בביצוע הבלדרות הנוכחית, וחשד לביצוע הברחות נוספות, במספר מועדים שונים במהלך החודשים האחרונים, ממדינות שונות – פעמיים מבודפשט, פעם מברלין והברחה מתאילנד, לכאורה.

כאמור, היום הגישה פרקליטות מחוז מרכז בבימ”ש הצהרת תובע נגד ארבע החשודות ובקשת ימי מעצר נוספים, בסיומן יוגש נגדן כתב אישום ובקשת המשך מעצר עד תום ההליכים.

צילום: שימוש לפי סעיף 72 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן