news08.net/ads.txt

הבשורה של אביבית בר זוהר: בן זוגי ואני בהליך רפואי להבאת ילד לעולם

מרגש במיוחד: אביבית בר זוהר סיפרה בתכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ כי היא ובן זוגה, אותו אינה חושפת בשלב זה, החלו בהליכים רפואיים להפוך לאמא. לשאלתה של אסייג,”מעניין אותך ילדים?” השיבה אביבית, בהתרגשות גדולה: “רק ילדים מעניין אותי כרגע. התחלתי כבר לעשות בדיקות, הלכתי לרופא כדי לעשות ילד”

בר זוהר הוזמנה לאולפן כדי לעשות סולחה עם אייל ברקוביץ’, לאחר שבראיון קודם נפגעה ממנו, כשתקף אותה וטען שאישה ללא משפחה אינה יכולה לחלק טיפים על זוגיות. “להגיד לאישה ‘אין לה משפחה’ זה לפגוע בנקודות הכי מכאיבות. מאיפה אתה יודע מה עברתי, מה עשו לי, אתה לא יודע כלום”, אמרה אביבית לברקו. “אני חושבת שאתה נחרץ בדעות שלך, יש המון אנשים במדינת ישראל שפגעת בהם. יש משפט מאוד קשה בתנ”ך שאומר ‘המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים’. את החשבון שלך עם עצמך תעשה בלילה לפני שאתה הולך לישון”, הוסיפה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן