news08.net/ads.txt

הגולשים נגד דיוויד מאילת: “כל גזען ביג’י יומו”

דיוויד דימוס, שהיה אמור להגיע רחוק על פי תעודת הזהות שלו (והימורים בקרב המעריצים), אך סיים את דרכו אמש. דימוס, המציל בן ה-35 מאילת, יראה את המשך העונה מהבית ואנחנו נאלץ להמתין כדי לדעת מה יעלה בגורל הקשר הרומנטי עם מלכת היופי במיל’ קארין עליה. האם הוא ימשיך מחוץ לכותלי נווה אילן ובלי המצלמות? נחיה ונראה.
דיוויד
אמש (שבת), כאמור, הודח במפתיע המציל האילתי מתפקיד זכר האלפא בבית – ואפילו אילון, שבמהלך כל התוכניות הוציא כשני משפטים בלבד מפיו, גבר עליו. כבר כשנכנס דיוויד אל הבית זכה לתגובות זועמות לאחר שהוצגה תעודת הזהות שלו, שבה הכריז שיש לו בעיה עם נשים שמסתובבות בבגדי ים חשופים, מה שכנראה לא הפריע לו בכלל כשחיזר במרץ אחרי קארין, מלכת היופי בדימוס (ראיתם מה עשינו פה?).
כזכור, דיוויד נכנס לבית והצהיר שהוא רווק מושבע, שאינו רוצה זוגיות בשום מקרה ושטוב לו ככה, אבל מהרגע הראשון שנכנס לבית התאהב בפנימיות (רק בפנימיות) של קארין והיה מעוניין לפתח עמה זוגיות. אחרי שהודח התראיין לגיא ולירון, ופירט שמה ששימח אותו היה לגלות שיש מישהי שיכולה להכיל אותו – וכמובן מדובר בבחורה הכי יפה בבית, קארין, כי רק בחורות יפות מאוד בנות 20 פלוס, שהיו מלכות יופי, יכולות להכיל את דיוויד – בניגוד לבנות אחרות שלא מסוגלות לתפוס עד כמה הוא מורכב.
כצפוי, אחרי ההדחה הרשת התמלאה באלפי תגובות כשרובן שיבחו את המהלך וההפקה ולא היססו לעשות שימוש במילים קשות נגד דימוס והאופן שבו בחר להתנהל. “לא לקחת את המיליון, לא זכית בבחורה ובדוק שלא באהבת העם. יאללה הביתה חביבי. האוטובוס לאילת מחכה לך בחוץ . סלאמת גבר”, כתבה גולשת.

“דיוויד הודח, האם יש תקווה לאנושות?”, שאלה בציניות גולשת, נוספת ואחרים חיזקו; “לא נורא דיוויד, כשאתה כזה ווינר כמו שתיארת את עצמך זה רק עניין של זמן לפני שיקדמו אותך להיות מציל בבית מלון גדול”, ו”אין מקום לבריונות! אתה שתלטן, בריון, מדבר מלוכלך ומרגיש אבו עלי. מקווה שקבעת תור ללק ג’ל”.

“הדחה לא מוצדקת, אנשים כאלה צריך להדיח רק בשירותים”, כתב גולש נוסף, ואחר הוסיף: “עד עכשיו שתי ההדחות מוצלחות ממש! נראה לי שזאת תהיה אחלה עונה”. מגיב אחר כתב: “דיוויד כל כלב גזען ביג’י יומו. המציל טבע ואף אשכנזי לא יציל אותך, אז אולי תהיה חדרן באילת”.
“שמחה לדעת איך האזרחים הפעם לא נתנו יד בלהשאיר בחור נרקיסיסט חסר מודעות שנותן יד לחרם ולבריונות”, כתבה גולשת במסר שהדהד בתגובות רבות נוספות שגינו את הבריונות שלדבריהם אפיינה את התנהלותו של דימוס. “יאללה הביתה חמוד. נגמר לך הסרט, יא ברברי”, הוסיפה בכעס מהול בלעג גולשת אחרת. “ישששש. פורמט חדש ב’האח הגדול’ – צדק קודם לכל. בריון רשע אלים נרקסיסט וחסר השכלה הלך הביתה”.
“יש עוד תקווה לעם הזה, שמוכיח לנו שיש לו שכל. הדחה ראשונה העיף את מקדחת הקונגו שמחפשת נפט ברחבי הבית. הדחה שנייה, את השי חי בסרט שחושב שמנהל את הבית ורודף אחרי מלכת יופי שכל הביטחון שלה נעוץ בגברים שמכרכרים סביבה. רק חסר להעיף את יהודה שחושב שהוא בתפקיד רמבו בבית ‘האח הגדול’, ואת מור שכל שניה שגל נושמת עושה לה פריחה בעור, ואז אולי העונה הזו תהיה איכותית יותר”, סיכם גולש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן