news08.net/ads.txt

הגז הזה הוא לא צחוק – מה התגלה בשכונת אבן גבירול?

תופעה מדאיגה נחתה באבן גבירול ברחובות: בני נוער משתמשים במיכלי גז המיועד להכנת קצפת, שואפים את התכולה ומתמסטלים. בפוסט שפרסמה רעות, תושבת השכונה, חשפה את התופעה המטרידה. לידיעת ההורים, את מיכלי הגז ניתן להשיג בקלות ובזול יחסית בחנויות בישול ואפייה, סופרמרקטים, או דרך הרשתות החברתיות באינטרנט.
בטח גם לכם יצא להיתקל, לא מעט, בבלוני-גז קטנים (מזכירים את בלוני הסיפולוקס ההיסטוריים) זרוקים ברחבי העיר. רעות, תושבת שכונת אבן גבירול סיפרה היום (חמישי) כי הבחינה בבקבוקים קטנים זרוקים בכניסה לביתה, ומעבר לכביש, פזורים בכמויות.

במקור, אמור המשתמש לפזר את התרסיס בחלל החדר על מנת “להרים” מעט את מצב הרוח, ולא לשאוף אותו באופן ישיר. כמו כן, על תוית הבקבוק מצויין כי המיכל אינו מכיל גז צחוק, אך עם זאת אין אף חותמת אישור של משרד הבריאות, או הסבר כלשהו לגבי רכיבי הבקבוק.

מחיר בקבוק גז, שמספיק למילויים של כ-15 בלונים, הוא 30 שקלים וניתן לקנות אותו בחנויות לכלי עישון או בפיצוציות שונות. בני הנוער משתמשים במיכל במסיבות בביתם, ולעתים אפילו במהלך הפסקות בית ספריות.

חשוב לציין – בשימוש לא מפוקח וארוך טווח, מדובר בגז קטלני שיכול לגרום לנזק מוחי ואף למוות. הסם מופץ בקרב צעירים במסיבות, במכליות ובתוך בלונים. התופעה המדאיגה קיימת גם בארץ, ובשנת 2010 מתו בישראל שני נערים, בני-דודים, משאיפת כמות גדולה של גז צחוק בכמות גדולה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן