news08.net/ads.txt

הג’יהאד האיסלאמי: “לישראל מצפים ימים שחורים בגדה”; חשש לאזעקות ברחבי הארץ

ארבעת המחבלים שנהרגו הלילה (בין שבת לראשון) בחילופי  אש עם כוחות צה״ל באזור ג׳נין ובכפר בית ענאן היו חלק מחוליה שהוכוונה מרצועת עזה ותכננה להוציא לפועל פיגוע גדול בטווח הזמן המיידי. אוסאמה סבח, שנהרג בחילופי אש כפר ברוקין, הוא איש הזרוע הצבאית של הג׳יהד האיסלאמי – ושלושת הנוספים, אחמד זהראן, מחמוד חמידאן וזכריא בדואן הם אנשי הזרוע הצבאית של חמאס.

בחמאס הגיבו לתקרית בקריאה לתושבי הגדה המערבית להסלים את העימות עם ישראל. בארגון לא שיגרו איום מובהק עד כה לתגובה שתבוא מרצועת עזה, אך הבהירו כי “דם ההרוגים לא נשפך לשווא”. הם הוסיפו גם ש”על אנשי הגדה המערבית להסלים את ההתנגדות נגד הכובש בכל נקודות החיכוך ובדרכים העוקפות״.

נקודה נוספת היא שחמאס בחר להסיט את האש של התקרית גם נגד הרשות הפלסטינית, על רקע מתיחות גבוהה בין שני הצדדים בימים אלו בשל עניין אחר – שקשור לבחירות לרשויות המוניציפליות. “התיאום הביטחוני והנורמליזציה של הרשות הפלסטינית עם ישראל הם אלו שגרמו לישראל לתקוף את חמאס ולהרוג את אנשי הארגון”, נמסר מחמאס. הוא הוסיף כי “רק התנגדות בכל האופנים תאפשר לעצור את פשעיה של ישראל, וכי הדם של ההרוגים היום הוא הדלק שמניע את המשך ההתנגדות”.
בג’יהאד האיסלאמי איימו מצידם כי “לישראל מצפים ימים שחורים בגדה. הפשעים שלה רק יעצימו את ההתנגדות ואת האחדות שלה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן