הגיעה השעה: ב- 30 לאוקטובר 2022 יוחלף שעון הקיץ לשעון החורף – זו השעה לבחון את הטרנדים, העיצובים,  הצבעים  והמגמות החדשות של שעוני היד!

 

צילום יחצIRONY

ב 30 לאוקטובר 2022 בשעה 02:00 לפנות בוקר, נזיז את המחוגים שעה אחת אחורה, לשעה 01:00 ובכך ייכנס לתוקפו שעון החורף.החדשות הטובות: נזכה לשעת שינה נוספת וזו השעה גם לבחון את הטרנדים, העיצובים, הצבעים  והמגמות החדשות של שעוני היד!

 

לדברי הדס מוסקוביץ מנהלת שיווק בקבוצת רולטיים המייבאת ומשווקת כ-30 מותגי שעונים בינלאומיים, כמו: סווטש, אומגה, לונג’ין, טיסו, אן קליין, המילטון ועוד,  מסרה: “המגמה הבולטת בקולקציות שעוני היד לחורף 2022 היא ההשפעה והשראות שמתכתבות עם הטרנדים הנכונים של תחום האופנה, גם במותגי שעוני היוקרה וכמובן במותגי שעוני האופנה. בדר”כ קצב השינויים האופנתיים בתחום השעונים הוא לא מהיר כמו בבגדים אך הקולקציות החדשות הצליחו להפוך את שעוני היד לאביזר אופנתי משלים”.

קרין קיש מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים אומרת: “אנו רואים שלמרות שהשוק מוצף בשעונים חכמים, עדיין רוב האוכלוסייה בארץ ובעולם מעדיפים לרכוש את השעונים השוויצרים, הקלסיים,  עם היסטוריה ארוכת שנים ועם סמל סטטוס שאי אפשר לוותר עליו. בדרך כלל, אנשים שמחזיקים שעון חכם, מחזיקים גם שעון שוויצרי כסמל סטטוס ואופנה.”

החורף הנוכחי, שוק השעונים מציע מגוון ענק של טרנדים, צבעים וטכנולוגיות חדשות כמו: מותג שעוני היוקרה אומגה נותן מענה לטרנד האוברסייז: “גדול זה יפה” ובא לידי ביטוי בשעונים גדולים ובולטים. טרנד זה הגיע מעולם הגברים ומתלבש בצורה מדויקת גם על הנשים ונותן מראה שיקי, עדכני ואופנתי. מחירי שעוני אומגה החל מ: 19,900 ₪.

את הטרנד הירוק אימץ המותג לונג’ין, החושף קולקציה של שעונים בגווני ירוק, צבע השולט בתצוגות של מיטב מעצבי האופנה ברחבי העולם – טרנד זה  מתגלגל גם לשעוני היד  המספקים נגיעות של ירוק אלגנטי  ומתוחכם. המותג לונג’ין משלב את הצבע הירוק לגווניו על לוח השעון, המחוגים, הרצועות וכו’. מחירי שעוני לונג’ין החל מ: 5,990 ₪.

המותג טיסו מגדיר את “הירוק החדש” ומציע החורף הקרוב שעונים בצבע מנטה על גבול טורקיז ירקרק – הטרנד החם לחורף הקר.  טרנד זה בא לידי ביטוי בעיצוב קולקציה חדשה של שעונים קלאסיים המשלבים את המנטה כצבע מרכזי. מחירי שעוני טיסו החל מ: 1,290 ₪

טרנד הגיאומטרי בא  לידי ביטוי גם בעיצוב שעוני היד,  המותג המילטון משיק החורף הקרוב  קולקציה של שעונים בצורות גיאומטריות. הקולקציה כוללת ליין בצורות הנדסיות. מדובר בשעונים שעוצבו בצורה  יצירתית, מתוחכמת ומעניינת.  מחירי שעוני המילטון החל מ: 2,990₪

מותג השעונים סווטש הנותן מענה לכל טווח הגילאים בולט בעיקר בקולקציות היוניסקס שלו המותאמות לנשים ולגברים כאחד. הקולקציה החדשה  לחורף 2023  כוללת סגנונות ועיצובים המתאפיינים בשילובי  חומרים מעניינים להשגת מראה אופנתי/ צעיר ועדכני. ניתן למצוא את השעונים עם רצועת סיליקון  וגם בשילוב רצועות צמידי מתכת ושימוש בצבעים נבחרים. מחירי שעוני סווטש החל מ: 239 ₪.

בתחום שעוני האופנה, מותג השעונים הניו יורקי אן קליין מציע לחורף הקרוב את אחת המגמות הנוצצות לחורף 2023 והוא פריטי אופנה בעלי אמירה והתוצאה היא קולקציית שעונים מתוכשטת עם  נגיעות של קריסטלים ואבני חן,  בצבעי רוז גולד, זהב, כסף ושחור ועד שעונים בצבעי ירוק, כחול וסגול.

אם חשבתם שהחורף תענדו שעונים בגוונים הכהים אז תחשבו שוב. הצבעים החמים של החורף הם שלל צבעים ססגוניים לצד צבעי פסטל כמו: תכלת, סגול, ורוד, ירוק, צהוב, כתום וכו לצד גווני השלכת: חום, חרדל, בורדו, אדום וחמרה ובז’.

צילום יחצ חו”
צילום יחצIRONY סווטש
צילום יחצIRONY
טיסו
לוג’ין צילום יחצ חול
לונגין
לונגין
לונגין
לונגין
המילטון
המילטון
המילטון
אומגה נשים צילום יחצ חול
אומגה נשים צילום יחצ חול
אומגה נשים צילום יחצ חול

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן