news08.net/ads.txt

הגן ב’אזורי ויצמן’ פורק לאחר שלא עמד בסטנדרט הבטיחות – עיריית רחובות החלה בהקמת גינה חדשה עם מתקנים שיובאו מחו”ל

חודשיים לאחר שעיריית רחובות סגרה את גן השעשועים בגינה הציבורית ברחוב פלדי מאחר ונמצא כי אינו עומד בתקני הבטיחות הנדרשים, אגף גנים ונוף בעיריית רחובות החל בעבודת ההקמה של גן שעשועים חדש. כידוע, במקום היה במשך עשרות שנים גן שעשועים פעיל במיוחד עם מאות מבקרים ביום ומאז שהוחלט על סגירתו – לילדי אזורי ויצמן אין היכן לשחק.

במסגרת העבודות יוחלף משטח הגומי בגן ויוצבו מתקנים חדשים. המתקנים יובאו במיוחד מחו”ל ויוצבו בפעם הראשונה בעיר. מתחם מתקני המשחק כולל: מתקן משולב בעל 3 מגדלים, 2 גשרים, 3 מגלשות, מדרגות נגישות, אלמנטים של טיפוס, הליכת ידיים ועוד, סביבון עמידה, מתקן אתגרי, מתקן קפיץ, חצובת נדנדות. יצוין כי משבר הקורונה העולמי עיכב משמעותית את המשלוח של המתקנים שהיו אמורים להיות מותקנים בשטח מזה זמן, ותושבים רבים פנו לאגף גנים ונוף ולמחזיק התיק, עו”ד יניב מרקוביץ’ בנושא. אגב, עבודות החלפת המתקנים בגן הצטרפה להשקעה נוספת שכבר בוצעה בגן בחודשים האחרונים, אשר כללה השלמת גינון והקמת מתחם כלבים לרווחת התושבים במקום. עם הגעתם של המתקנים מחו”ל העבודות החלו מיידית, וצפויות להסתיים בעוד כשבועיים.

לדברי סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, “שכונת אזורי וייצמן הינה אחת מהשכונות הוותיקות והמאוכלסות ביותר בעיר. נאלצנו לפרק את כל מתחם המשחקים הישן מאחר והוא לא עמד בסטנדרט הבטיחות שעליו אנו מקפידים בכל הגנים בעיר. החלטנו להציב מתקנים חדשים ושונים, שטרם הוצבו בעיר, ואנו מחכים לתגובות הלקוחות הצעירים. אני מודה לתושבים על ההבנה והסבלנות. אני משוכנע שהקמת הגן החדש תיתן מענה לא רק לתושבי השכונה אלא לתושבי האזור כולו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן