news08.net/ads.txt

“הדגל שלי חזק מכל מחבל שרוצה לשרוף לי את המדינה, עם ישראל חי”


ביום שישי יצאו 300 צלמים למסע הסברה עולמי, בצל העפיפונים והטבע השרוף ביישובי עוטף עזה וביניהם הצלם גיא מנשרוב, קצין הדרכה של מחוז מרכז בכבאות ותושב מזכרת בתיה

כשלוש מאות צלמים התאגדו ויצאו למסע משותף בסימן הסברה עולמית על הדרום השחור, המפויח מהעפיפונים שתוקפים בזה אחר זה את יישובי עוטף עזה כבר מאה ועשרה ימים. את היוזמה החשובה במרכזה הרצון לחשוף את האמת בפני האומה – מחד ובפני העולם כולו – מאידך ומה שקורה בגזרה הדרומית הסמוכה לעזה, מנקודת מבטם של צלמים וחובבי צלם. אחד הצלמים הבולטים הוא גיא מנשרוב, תושב מזכרת בתיה וקצין הדרכה של מחוז מרכז בכבאות אשר נענה לאתגר בשמחה. “מי שהוביל את היוזמה הזו הוא צלם העיתונות אדי ישראלי. הוא פירסם פוסט בפייסבוק שקורא לצלמים לתעד את האזור ולהיות שותפים להסברה הישראלית. לפרויקט הזה הצטרפו בזמן קצר 300 צלמים מכל רחבי הארץ, מקצוענים לצד חובבנים, שבאו לתעד מהזווית שלהם את מה שקורה בדרום”.

לאחר הדרכה והסבר על המתרחש בחודשים האחרונים, קרי מגפת העפיפונים, מפיו של דובר הכבאות, אלי כהן, לרבות הוראות בטיחות במקרי הצורך התפזרו מאות הצלמים לנקודות שונות בשטח הפתוח ולכל אחד מהם הייתה זווית שונה על המתרחש באזור. “כל אחד צילם את מה שהעין שלו קלטה”, הסביר מנשרוב. חלק מהתמונות שצילם, כמו שלושת הכבאים באמצע אירוע או דגל ישראל שהניח על האדמה וצילם מגובה נמוך זכו לאהדה רבה ברשת החברתית ולפרסום באתרי תמונות ישראלית נחשבים.

מה החוויה עשתה שלך?

“תראי, באתי לשם גם בתור צלם וגם בתור קצין כבאות ומהרגע הפרטי שיצרתי רציתי שכולם יידעו, גם על ידי הנצחת הרגעים, מצד אחד כמה חשובה ומשמעותית עבודת הכבאים, כמה שלוחמי האש עובדים קשה כבר 110 ימים – ומצד שני להראות מה עושים העפיפונים האלה לטבע שלנו בדרום. ביקרתי כבר במקום הזה כמה פעמים, במסגרת תפקידי לכן לא הופתעתי מהפיח. אני מכיר את עבודת הכבאים, מכיר את הנזקים שנגרמו כתוצאה מהשריפות לטבע ולנוף כך שלא הופתעתי אבל חשוב שהנושא הזה של ההסברה יוצף כאשר עבודת הצלמים הייתה צעד אדיר מבחינה זו”.

התמונה שצילמת עם הדגל סחפה תגובות רבות..

“נכון. כשצילמתי אותה, תקעתי את הדגל באדמה, נשכבתי עליה וצילמתי מגובה נמוך – ומה שחלף לי בראש הוא שהדגל שלי חזק מכל מחבל שרוצה לשרוף לי את המדינה, שעם ישראל חי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן