news08.net/ads.txt

“הדיבורים על איחוד בין מכבי שעריים להפועל מרמורק – קשקוש אחד גדול”

כפיר קירט ראשית

במכבי שעריים זועמים הערב (ראשון) על הדיבורים והשמועות כביכול על אפשרות לאיחוד בין הקבוצה לבין הפועל מרמורק כפי שדווח במספר כלי תקשורת ב-24 השעות האחרונות.

מנהל מכבי שעריים, כפיר קירט, המשמש כחבר בועד המנהל של עמותת מכבי שעריים ובעל זכות חתימה על העמותה התייחס לדברים ואמר כי “הנהלות מכבי שעריים, הפועל מרמורק ובני יצלאל מקיימות מפגשים על בסיס קבוע מאמצע העונה במטרה לשפר ולחזק את קבוצות הכדורגל בעיר. ההקצבות שניתנות מן העירייה הן גזר דין מוות לכדורגל ברחובות ועל כך מסכימות שלוש האגודות. כמובן שבראש ובראשונה חוסר התקצוב ההגיוני של הרשות המקומית לקבוצות בהיעדר אצטדיון עירוני שמכבד 160,000 תושבים מקשה על הקבוצות להתקדם לדרגות גבוהות יותר. בשלב זה עמותת מכבי שעריים עדיין לא התכנסה לדיון ראשון שהנושא שלה הוא עונת המשחקים לשנת 2018/19 כך שנושא האיחוד לא רלוונטי בשלב זה”.

דיברתם עם הקבוצות האחרות?

“אני קיימתי שיחת ועידה ביום רביעי עם תמיר חופי ואילן סגל מהפועל מרמורק. הם יידעו אותי בכל העניין. כשעשיתי טלפונים הבנתי שיש אדם במרמורק שמנסה לצאת שם מהמערכת והוא מצא לו דרך יפה לטהר את שמו ולצאת מהמערכת שם באלגנטיות – וכל הכתבות האלה שיוצאות אין להם שום בסיס ואינן יוצאות מאנשים שמוסמכים לדבר בשם הקבוצות. האוהדים חייבים להבין ששום הודעה ממקור רישמי לא הגיעה, זוהי הכתבה הראשונה והיחידה ממקור רישמי ואני עומד מאחורי הדברים גם בשם הפועל מרמורק – בכך שחברי העמותה אינם מעוניינים באיחוד בשלב זה וגם בשם בני יצלאל”.

אתה מתכוון לאייל גולן?

“אני לא מזכיר שמות, אבל מגיע לשני הקהלים של הפועל מרמורק ומכבי שעריים לדעת את האמת ממקור רישמי, כדי שלא יצרו שום בהלה, הכל בסדר, אני מודיע: השנה לא יהיה איחוד. אמנם ההנהלות מאוד מגובשות ומאוד מאוחדות במטרות שלהן להציל את הכדורגל בעיר ומקיימות מפגשים, יש לנו את המטרה להגדיל את התקציב של הספורט בעיר אבל בשנה הקרובה אין סיכוי שיהיה איחוד ומגיע לכולם לדעת את הדברים ממקור רישמי ולא מאיזה אדם שמנסה להתחמק או לצאת ממערכת שלא קשורה אלינו, בצורה אלגנטית ויפה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן