news08.net/ads.txt

הדיירים בחרו: דן נדל”ן וקן התור התחדשות עירונית יקדמו 259 יח”ד בלוד

 

דן נדל”ן, זרוע ההשקעות והנדל”ן של קבוצת התחבורה הציבורית “דן”, וחברת “קן התור התחדשות עירונית” מודיעות כי זכו במכרז דיירים לטובת הקמתו של פרויקט פינוי בינוי (הריסה ובניה) במתחם הנמצא בין הרחובות שלמה המלך, איינשטיין ודיזראלי בלוד. החברות זכו ברוב של 95% מתוך 12 חברות יזמיות אשר השתתפו במכרז.

על פי התכנית המופקדת אשר מקדמת החברה הכלכלית לוד והמנהלת העירונית להתחדשות “מבואה-לוד”, צפויות להיהרס 70 דירות ישנות במבני רכבת ובמקומן להיבנות 259 יח”ד חדשות בשני מגדלים של מעל 20 קומות עם תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 3-6 חדרים, גן ופנטהאוז, בשילוב בניה מרקמיתבתוספת שטחי מסחר ותעסוקה. מהחברות נמסר כי התכנון המפורט בפרויקט אשר עליה אמון משרד האדריכלים ‘מיכל יוקלה סטודיו מיה’ נמצאת כעת  בהכנות  כשהצפי להגשת בקשה להיתר יתבצע מיד עם אישור התכנית בסוף שנת 2022. את הדיירים ייצג משרד עו”ד אלי תוסיה כהן ושות’ ועו”ד רן בצלאל. במסגרת ההסכם יקבלו בעלי הדירות תוספת של כ-12 מ”ר לדירתם הקיימת וכן מחסן וחניה לכל דירה. בנוסף לתמורה לדיירים, עם קבלת הודעת הזכייה ובהתאם להתחייבותן, החלו החברות בשיפוץ המתחם וטיפול בפגעים קיימים לרווחת הדיירים הוותיקים ובעלי הדירות, על אף שהעבודות במתחם צפויות להתחיל בעוד כשנתיים.

אסף פרידמן, מנהל פיתוח עסקי קן התור התחדשות עירונית: “אנחנו שמחים לשתף פעולה עם דן נדל״ן וגאים להוביל פרויקט נוסף של התחדשות עירונית בעיר לוד. שיתוף הפעולה שלנו עם אנשי העירייה והתכנון בעיר מאפשרים לנו לייצר צדק חברתי של ממש עבור הדיירים ולהנגיש עבורם פרויקטים שישפרו את רמת החיים שלהם. החיבור עם חברת דן נדל”ן הוא שיתוף פעולה שנכון לשתי החברות אשר משלימות אחת את השנייה עם ערכים וחזון משותף. הפרויקט בלוד הוא יריית פתיחה ראשונה לבאות”.

לדברי עו”ד רועי גלעד דורון ראש חטיבת התחדשות עירונית קבוצת דן : “מדובר בשיתוף פעולה נוסף של דן נדל”ן עם חברה יזמית ומבצעת מהמובילות והאיכותיות שיש בתחום ההתחדשות העירונית לטובת פרויקט משמעותי נוסף שמתכתב עם חזוננו – התבססות כגורם משמעותי בענף הנדל”ן ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט ויישום ערכי החברה  – בניית הארץ והחוסן החברתי שלה על ידי בחירה במיזמים חברתיים המשפרים את איכות ורמת החיים של תושבי השכונות הוותיקות. שני הערכים באים לידי ביטוי בפרויקט זה בעיר לוד ובפרויקטים נוספים אותם אנו מקדמים בימים אלו עם אלפי יח”ד ברחבי הארץ”.

אודות קן התור:  קן התור הנדסה ובנין היא חברת ביצוע המתמחה ביזמות, בנייה למגורים, בבנייה ציבורית, תשתיות ושימור מבנים היסטוריים. החברה יוזמת ומבצעת בימים אלה אלפי יח”ד לצד ביצוע של פרויקטים מורכבים בהם חפירת מנהרות הכותל, בניית בסיסי צה”ל, בתי חולים, מבני ציבור פרויקטים לשימור ועוד. חטיבת ההתחדשות העירונית של קן התור מובילה מספר פרויקטים ברחבי הארץ – כולל בתל-אביב, ירושלים, יהוד, כפר-סבא וכמובן גם באזור לוד וזוכה למוניטין רב בתחום זה. צוותי החברה פועלים מול האוכלוסיות המגוונות המרכיבות את לוד ונהנים משיתוף פעולה של תושבי העיר וראשיה.

אודות דן נדל”ן:  קבוצת דן, באמצעות זרוע הנדלן שלה- דן נדל”ן, מתכננת ומבצעת פרויקטים רבי היקף בתחום המגורים, המשרדים והמסחר. החברה פועלת בתחום ההתחדשות עירונית בייזום וניהול של פרויקטים רחבי היקף להתחדשות עירונית ומאגדת בתוכה את אנשי המקצוע המובילים בתחום ומקדמת כיום כ-25 פרויקטים במסגרת פינוי בינוי הכוללים כ- 6,000 יח”ד. כל הפרויקטים באזורי הביקוש בערים – תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, נתניה, לוד, חדרה ובירושלים . הקבוצה בעלת מוניטין רב בבנייה של פרויקטים אייקונים בעלי אמירה ייחודית ורמת גימור גבוהה, לדוגמא: פרויקט ארלוזורוב 17 בתל אביבוזאת לצאת קידום פרויקט מגורים בהיקף של 750 דירות, בשיכון דן בתל אביב וקידום פרויקט עירוב שימושים (מגורים, משרדים ומסחר) ראשון מסוגו באזה”ת בת ים בשיתוף אשטרום נכסים.

 קרדיט: סטודיו מיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן