news08.net/ads.txt

הדיירים המתגוררים בסמיכות לפרויקט הבניה בארלוזורוב 34 שוב זועמים

הדיירים המתגוררים בסמיכות לפרויקט הבניה בארלוזורוב 34 שוב זועמים: "הרסו לנו את התשתית, זורקים בלוקים ומשטחים, פוצצו צינור מים. עד מתי נסבול?".

כמויות רבות של מים הציפו במהלך הימים האחרונים את הכבישים והמדרכות הסמוכים לפרויקט הבנייה ברחוב ארלוזורוב בעיר בשל פיצוץ בצינור מים שהתרחש באתר עצמו. לטענת הדיירים ההתנהלות בפרויקט חוצה גבולות ואינה מאפשרת חיים תקינים באזור. "הגיעה העת לעשות לזה סוף! די! כבר הרסו לנו את התשתית, שבוע היינו בלי אינטרנט, הפועלים זורקים בלוקים ומשטחים וכבר לפני כמה ימים הם פוצצו צינור, תראו איך המים זורמים ומבחינתם הכל בסדר", אומרת אחת הדיירות. שכנה אחרת סיפרה "אני לא מבינה באיזו זכות קבלנים מרשים לעצמם לזלזל בתושבים שמסביב. מה עשו בזה שהחלו לבנות במקום אחד והרסו במקום אחר? התלוננו במוקד העירוני, היה פקח שבחן את המקום ביום שני בלילה אבל הדבר לא סוגר. לא מדובר בכמויות של ברז רגיל אלא בכמויות מטורפות שלא הוסדרו".

 

פנינו אל המוקד העירוני, פתחנו קריאה בנושא וכעבור כ-20 דקות נשלח פקח אל המקום. אלא שאז קיבלנו טלפון למערכת ובה נאמר לנו כי אין שום פיצוץ באזור. רק לאחר שהתעקשנו כי ישנה בעיית צנרת חמורה באזור המסכנת את האזרחים התבהרה התמונה: הפקח התבלבל בכתובת. נאמר כי ישובו אלינו, אולם מאז לא שמענו מהמוקד העירוני, חרף העובדה כי הטיפול הראשוני נעשה בו בזמן, אלא שעד לסגירת מועד הגליון, לא נתקבלו תגובה או מסרון בסוגיה.

רק לפני חודשיים: הדי פיצוץ

זו אינה הפעם הראשונה שבה תושבי ארלוזורוב המתגוררים בסמיכות לפרויקט הבניה מתלוננים. רק לפני כחודשיים סכנה ממשית ריחפה מעל ראשם כאשר נשמעו הדי פיצוץ ומהר מאוד הוברר כי מקור הרעש מפועלי בניין המשליכים פסולת מהקומה ה-5, בין היתר קרשים עם מסמרים – שלטענת דיירים כבר פגעו ברשת האינטרנט ושרטו רכבים חונים. "פועלי הבניין זורקים את הזבל מהקומה העליונה", טענה אז הפעילה החברתית רוית שחם המתגוררת במקום. "עוד יהיה כאן אסון, זה נשמע כמו פצצות וזה לא היום הראשון שהם עושים זאת, אלא כבר כמה ימים. הם כבר הרסו כאן את התשתית של האינטרנט ולא היינו שבוע עם מחשב. גם הרכב שלנו כבר כולו מלא סימנים. הפועל למעלה זורק ושואל אותי 'אבל מישהו נפגע?', האתר צמוד לאנשים, לבניין מגורים ולא פעם עפו פה אבנים עלינו. האבסורד הוא שהם לא מחשבנים לעירייה וממשיכים למרות שיש שרוול שהם לא משתמשים בו לזריקה – והוא מפורק".

יצוין בזאת כי הבעלים של אתר הבנייה, חיים ימפל, שלא ידע על המתרחש בחן את הנושא מול מנהל אתר הבנייה ולאחר מכן אמר: "לצערי הרב אכן היה פועל שפעל על דעת עצמו ללא אישור של מנהל העבודה, עצרתי זאת במיידי. אנחנו מקפידים על כללי הבטיחות בכל האתרים אותם אנו בונים, יש לנו מנהל עבודה שמקפיד על כך. לצערי אין שליטה ב-100 אחוזים על הפועלים באתר הבנייה אך כרגע פעלנו במהירות ועצרנו זאת מיד".

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן