news08.net/ads.txt

הדלקת נר שלישי בקפלן עם ניב נחמיה והצוות הרפואי שהציל את חייו, למעלה משנה לאחר שנפגע קשה בפיגוע הדקירה ביבנה

הערב (שלישי), הגיעו ניב נחמיה ורעייתו סיגל להדליק נר שלישי של חנוכה בכניסה לחדר המיון במרכז הרפואי קפלן אליו הובהל באוגוסט 2017 ולפגוש את הצוות הרפואי שהציל את חייו במהלך תקופת אשפוז ארוכה ומורכבת, וטיפול רפואי נרחב שנמשך עד היום.

ד”ר קובי חביב, סגן מנהלת המרכז הרפואי קפלן, הודה בחום לניב ורעייתו סיגל על שריגשו את צוותי בית החולים בהגעתם להדליק נר של אור ותקווה. ״הייתי כאן כשהובהלת במהירות לחדר המיון לאחר הדקירה ואני רואה אותך כאן עכשיו בהדלקת נר חנוכה, ואני רוצה להודות לצוותים המצויינים שלנו על טיפול רפואי מקצועי ומסור. אין ספק שמדובר בנס אמיתי״. ניב הודה לצוות הרפואי ולצוות בית חב״ד בקפלן שהזמינו וכיבדו אותו בהדלקת נר שלישי של חנוכה. ״הצוות הרפואי הציל את חיי ואני ראיתי תקופה ארוכה באשפוז את הטיפול המסור גם למטופלים אחרים שסבבו אותי. זה דבר ששימח מאוד את ליבי״.

https://www.facebook.com/REHOVOTHAYOM1/videos/376925126383050/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן