ההבטחה של “תקווה חדשה”: המשנה לראש עיריית לוד, נתנאל איזק

נתנאל איזק מסומן להיות כהבטחה בבחירות הקרובות. הוא בן 39, נשוי ואב לשישה ילדים, שירת כלוחם בפלחה״ן גולני. אם פניו מוכרות לכם כנראה מאחר ומדובר במשנה לראש העיר לוד, החבר בועדות תכנון ובנייה, חינוך וכספים.

העשייה של איזק רבה. הוא מכהן כנציג בחבר הנאמנים של מכללת אורט בראודה. בעברו כיהן כיו”ר ארגון הסטודנטים הארצי של המכללות בישראל וכחבר המועצה להשכלה גבוהה. כמו כן, כיהן כראש המטה במשרדי הכלכלה והנגב והגליל, כיועץ מקצועי במשרד החינוך וכראש המטה המוניציפאלי במשרד הפנים ואף כיו״ר המוסד לבטיחות וגיהות.

“בעת הזאת ולאחר שנים של מחלוקות פנימיות צו השעה הוא אחדות בעם”, אומר איזק לחדשות 08 “זאת לצד תכנית כלכלית, חברתית ובריאותית ליציאה ממשבר הקורונה הנוכח בחיינו”.

למה הצטרפת דווקא לסיעת “תקווה חדשה”?
“משום שהדרך הבטוחה להנהגת העם עוברת דרך אחדותו ולא דרך פילוגו. גדעון סער הוא המנהיג שיודע לאחות את הקרעים בתוכנו ולהוביל את אזרחי ומדינת ישראל אל עתיד טוב יותר”.

(צילום: אלון גרגו)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן