news08.net/ads.txt

ההגבלות על האירועים חוזרות: הממשלה הודיעה על “התו השמח”

ההגבלות על האירועים חוזרות: ראש הממשלה נפתלי בנט, שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי ושר הבריאות ניצן הורוביץ הודיעו היום (חמישי) על מתווה “ה”תו השמח” באולמות אירועים.

המתווה יובא לאישור שרי קבינט הקורונה במשאל טלפוני בהקדם וייכנס לתוקף ביום רביעי הקרוב (21 ביולי). על פי המתווה, שגובש עם נציגי בעלי האולמות, על פי המתווה, כניסה לאירועים בעלי סיכויי הדבקה גבוהים תתאפשר למחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה שלילית. בשונה מההגבלות הקודמות, במסגרת המתווה החדש כמות המשתתפים לא תוגבל, תחול חובת עטיית מסכות, למעט בזמן פעילות מותרת (כדוגמת שתייה ואכילה) ותתבצע חיזוק האכיפה.

אירוע בעל סיכויי הדבקה גבוהים הוא אירוע אשר מתקיים במקום סגור, עם מעל 100 משתתפים, תחום בזמן, כולל אכילה ושתייה וכולל ערבוב בין המשתתפים (למשל ריקודים). בקטגוריה זו נכללים חתונות ושמחות, הופעות עמידה, מסיבות וכנסים התואמים לקריטריונים שקבעה הממשלה.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: “אנחנו ממשיכים במאמצינו למנוע פגיעה בתרבות ובספורט. ההנחיות החדשות יאפשרו את המשך פעילות התרבות והספורט כולל מופעי ילדים. עם זאת יש להקפיד על ההנחיות ולעשות הכל כדי למנוע עליה בתחלואה והגבלות חדשות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן