news08.net/ads.txt

ההסלמה בדרום | גן יבנה: “שרים לזכרה”, הטיולים וחגיגות העצמאות בגנים – בוטלו, להלן עדכונים בנוגע למערכת החינוך המיוחד וההסעות מחוץ ליישוב

להלן העדכונים האחרונים של ראש המועצה דרור אהרון ונבחריה, כפי שנמסרו לפני דקות אחדות, בעקבות ההסלמה והמצב הביטחוני ובהתאם להוראות והנחיות פיקוד העורף:

“קיימנו בזה הרגע הערכת מצב נוספת בשל המצב הביטחוני. לקחנו בחשבון את העובדה שהירי נמשך ולא נראה כי נחזור לשגרה בזמן הקרוב. כאמור כפי שדיווחנו, החלטנו לבטל את אירוע “שרים לזכרם” שהיה אמור להיות הערב בתיכון אורט על שם נעמי שמר.

לגבי הלימודים מחר, “במצב שכזה שבו היו אזעקות בגן יבנה ויירוטים, ובשיתוף עם פיקוד העורף החלטנו לא לקיים לימודים מחר במוסדות החינוך במועצה כולל החינוך המיוחד! החלטנו לבטל את הטיולים של חלק מבתי הספר לאזור באר שבע ולא לקיים גם את הטיול של תלמידי נעמי שמר לצפון מכיוון שאנו לא יודעים עד היכן יגיע הירי ולא רוצים לסכן את התלמידים בכינוס לאוטובוסים ובדרכם. כפי שכבר עדכנתי, חגיגות העצמאות של גני הילדים שאמורים היו להתקיים מחר מבוטלים.

 פירוט נוסף לגבי היערכות המועצה

1.כלל המקלטים והמיגוניות ברחבי היישוב נפתחו.

2.לא יתקיימו התקהלויות ברחבי היישוב.

3. מחלקות המועצה יפעלו במתכונת מתוגברת.

4. כלי צמ”ה וטרקטורים מתודלקים ומוכנים. כך גם הגנרטורים.

5. מחלקת הרווחה תפעל במתכונת מתוגברת כולל יצירת קשר עם קשישים ואוכלוסיות נוספות.

על פי הנחיית פיקוד העורף לא יתקיימו לימודים במערכת החינוך המיוחד בכל מי שנמצא בתחום 40 הקילומטר – כולל גן יבנה.

למי שילדו מוסע למוסדות חינוך מיוחד מחוץ לטווח ה- 40 קילומטר קרי ראשון לציון וצפונה יתקיימו הסעות. הסעות בתוך היישוב לא יתקיימו. יודגש כי לא יתקיימו הלימודים בכל מוסדות החינוך המיוחד בגן יבנה – גם בגנים וגם בבתי הספר. להלן רשימת המוסדות מחוץ ליישוב בהם לא יתקיימו הסעות: ישיבת בני עקיבא נווה הרצוג, אולפנה חפץ חיים, אולפנה גבעת וושינגטון, כל בתי הספר ביבנה כולל חינוך מיוחד, גם בגדרה ובאשדוד. בכל מקרה ניתן לפנות לבירורים נוספים לגברת מזל אזולאי מנהלת ההסעות במועצה בטלפון – 052-4549513.

לבקשת דרור אהרון, “אנא מכם, הישארו בסמוך למרחבים מוגנים, הימנעו מהתקהלויות וזכרו שאזור ההתגוננות שלנו הוא 273 , 45 שניות הגעה למרחב מוגן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן