news08.net/ads.txt

ההפתעה המפנקת של חברת הביוטכנולוגיה BTG

חברת ביוטכנולוגיה כללית (BTG), המפתחת תרופות בהנדסה גנטית, מאזור התעשייה באר טוביה, פינקה את עובדיה לכבוד יום המשפחה עם הפתעה נעימה ששילבה גם את יום הפיצה הבינלאומי. העובדים שמחו לגלות שהשנה קיבלו חבילה עם חומרים להכנת פיצה משפחתית משובחת באווירה ביתית. כל מצרכי המארז הם “כחול-לבן” ונארזו ע”י עמותת “אנוש”.

בנוסף, בכניסה למשרדי החברה הוצב מיצג ייחודי עם תמונות משפחתיות של עובדי ביוטכנולוגיה כללית, המרכיבות את שמה של החברה- “BTG”. לדברי טל לוי, מנכ”ל ביוטכנולוגיה כללית (BTG): “אחת ההחלטות הראשונות שקיבלנו עם תחילת הקורונה, הייתה להמשיך את שגרת החיים ככל שניתן, מבלי לפגוע בפעילות השוטפת ובמורל העובדים ולהמשיך לייצר פעילויות חברה מגבשות ומהנות, גם אם מרחוק.

תמיד ייחסנו חשיבות למקומה של המשפחה בחיי העובדים שלנו והשנה האחרונה חיזקה אצלנו עוד יותר את החשיבות הרבה לתא המשפחתי. היה לנו חשוב לקיים גם השנה את ‘יום המשפחה’ ולא לשבור את המסורת. אנו מקווים שהתקופה המאתגרת תהיה מאחורינו בקרוב ומאחלים לכולם יום משפחה שמח וטעים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן