ההצהרה של ראש עיריית רחובות רחמים מלול

ראש עיריית רחובות רחמים מלול פרסם הצהרה ברשת הפייסבוק, ובה הודיע לתושבים על התמודדותו בבחירות הקרובות. על החלטתו דיווחתי כבר ב-16 במאי תחת הכותרת רחמים מלול יכריז: “אתמודד שוב על ראשות העיר רחובות”

ראש עיריית רחובות רחמים מלול פרסם הצהרה ברשת הפייסבוק, ובה הודיע לתושבים על התמודדותו בבחירות הקרובות.

על החלטתו דיווחתי כבר ב-16 במאי תחת הכותרת רחמים מלול יכריז: “אתמודד שוב על ראשות העיר רחובות”

וכך כתב מלול, שהינו ראש העיר ה-9 של רחובות:

תושבות ותושבים יקרים,
לאחר שמועות רבות וליחשושים שונים, החלטתי לפנות אליכם באופן ישיר ולשתף אתכם בהחלטתי לגבי התמודדותי בבחירות הקרובות.
להיות ראש עירייה זו עבודה קשה ותובענית מאוד, במיוחד לראש עיר כמוני, שאינו רק רוקם את החזון ואת העתיד, אלא גם עסוק בבניה שלו הלכה למעשה, יום-יום ושעה-שעה, תוך ניהול ההווה בעיר שלנו, המתפתחת בצעדי ענק.

כראש עירייה הדורש להיות מעורב בפרטים הקטנים ביותר של כל פרויקט, וכמי שחי את העשייה היום יומית על כל רבדיה, זה קשה וסיזיפי אף יותר.
אבל כאשר אני פוגש אתכם בעירייה, ברחוב ובמפגשי התושבים, ושומע את הקולות שלכן ושלכם, המבקשים ממני להמשיך, כאשר אני רואה את הרחובות המתחדשים, את מבני הציבור החדשים, את אירועי התרבות רוחשי החיים, אני נטען בכוחות חדשים ובתחושת רעב להצלחות, בדיוק כמו בימיי הראשונים בעירייה.

מי שמכיר אותי יודע שסדר היום שלי מורכב, בעיקר מעבודה, אתכם ובשבילכם. זה נובע מתחושת שליחות עמוקה ומתשוקה למשימה ועובדה זו ממלאת אותי שמחה גדולה, סיפוק והנאה.
לא רק שאיני קרוב לתחושת מיצוי, ההיפך הוא הנכון, אני מרגיש שעליי לסיים את אשר התחלתי.

לכן, החלטתי להתמודד לקדנציה נוספת, שתהיה גם הקדנציה האחרונה שלי, במהלכה אבקש להשלים את אשר התחלתי.
במהלך הקדנציה הזו אפעל להכשיר את דור המנהיגות הבא שינהל את העיר, אלווה אותו ואעניק לו כלים רבים ומגוונים של ניהול והובלת שינוי, פרי ניסיוני רב השנים.
זוהי שליחותי למען העתיד ולמען הדורות הבאים.

מולי מתמודדים מועמדים רבים וטובים ויש לי רק מילים טובות לומר על כולם, הלא כולם היו בני.
את כולם ללא יוצא מן הכלל טיפחתי ואני מקבל את התמודדותם בברכה ואף רואה בכך במידה מסוימת הצלחה אישית.

אני יודע, אנו חיים בתקופה המקדשת את הנעורים ואכן ישנם יתרונות רבים בלהיות צעיר.
כהורים, כסבים וסבתות, אנו מקדישים את חיינו למען הילדים והצעירים שהם הדורות הבאים שיבואו אחרינו. אך חשוב גם להכיר בחסרונות שמביאה איתה “צעירות”, חסרונות כמו חוסר ניסיון, פזיזות ושיקול דעת חסר.
גם אם נוכח הטרנד הנוכחי, פחות פופולרי בקרב חלק מהציבור להיחשב “מבוגר”, כדאי להזכיר שהמבוגרים בעם ישראל לאורך הדורות, אלה שנקראו “זקנים”, דווקא הם תמיד היו אלה שהנהיגו את העם.
לא בגלל שהיו טובים יותר, אלא בעיקר בגלל שהיו מנוסים ושקולים יותר. פחות מתרגשים, פחות מתפעלים, בעלי ראיית רוחב ושיקול דעת.

בוודאי תסכימו איתי שגיל הוא יתרון ולא חסרון, על כך יעידו כמות הפעמים שבהם התייעצתם ועוד תתייעצו עם הוריכם, סביכם וסבתותיכם.
לשאוף גבוה ולרוץ, זה דבר טוב, הגיוני, מובן ונכון. יחד עם זאת, לעיתים שאיפה זו מסתירה פזיזות, חוסר סבלנות ורצון לקיצורי דרך.

לפני שמתיישבים על כסא ראש העיר, כדאי להתאמן היטב, להתחיל בריצות קצרות יותר, לחזק את השרירים ולשפר את סיבולת הלב-ריאה. יש להכיר את מסלול הריצה ולחלק את האנרגיה נכון, אחרת נתפסים השרירים, או שפשוט לא מסיימים את המסלול.
ראשות עיר היא לא כוכב נולד, לא ריצת 100 מטר ולא סרטון טיקטוק. היא דומה יותר לריצת מרתון או “לאיש ברזל”.
בניהול עיר נדרשת ממלכתיות, סבלנות, הבנת תהליכים מורכבים, מנהיגות, אורך רוח, שיקול דעת ויכולת איפוק והתאפקות.

מוטיבציה ורצון הן תכונות הכרחיות אך בלתי מספיקות כדי לנהל עיר גדולה ומורכבת כמו רחובות. עיר לה עירייה עם אלפי עובדים, עשרות אגפים ותקציב של מאות מיליוני שקלים.
משימת חיים נוספת שלי בניהול העיר, בנוסף להצבת חזון ומימושו, היא שמירה על מרקם החיים המשותפים בעיר. האוכלוסייה של רחובות היא בין המגוונות בישראל, ולמרות זאת, גם כאשר נראה כי המדינה נקרעת בין חילונים לדתיים ובין ימין לשמאל, תושבי העיר שלנו נותרים מאוחדים וחיים יחדיו וזאת על אף שלעיתים דעותיהם שונות.
מחובתי להמשיך ולשמור על מרקם החיים העדין והקדוש הזה.

בקדנציות הקודמות הצלחתי ביחד עם חבריי למועצה לממש הרבה מתוכניותיי: הקמת היכל התרבות העירוני, חידוש השוק העירוני, שיפוץ מרכז וויסגל, הקמת שכונות חדשות ופיתוח שכונות ותיקות, הקמת אצטדיון עירוני, חיזוקה הכלכלי של העיר, פיתוח אזור הבילויים במרכז העיר, שיפור התשתיות ומצב הניקון בעיר וזאת לצד התמודדות עם מלחמות, מבצעים צבאיים, מגפת הקורונה ואתגרים נוספים.

לצד ההצלחות הללו, אני מודע גם לנושאים הכואבים לכם ואלה הטעונים שיפור בעיר, כמו סוגיית החניות, בעיות התחבורה באזורים מסוימים, שיפור נוסף הנדרש בנושא הניקון ובעיות נקודתיות נוספות המטרידות את חלקכם.
כל הנושאים הללו נמצאים על סדר יומי והם חלק מהנושאים אותם אני מתחייב לסיים בקדנציה הקרובה שלי.

ביחד, לפני כעשור, התחלנו את המסע המטורף הזה. לקחנו עיר מדשדשת והפכנו אותה לעיר מתחדשת ואטרקטיבית שמשכה ומושכת אליה עשרות אלפי משפחות חדשות מערים שכנות.
עיר חיה המשלבת חינוך מצוין, קהילתיות פורחת וצמיחה נדל”נית מפוארת.
ביחד נמשיך להצעיד את העיר לשלב הבא שלה. אעשה זאת תוך חניכת דור המנהיגות הבא שימשיך ויצעיד את העיר בשנים הבאות.

בבחירות הנוכחיות אפעל להקים בראשותי רשימה שתשלב ניסיון רחב מחד, לצד מתן מקום גם לצעירות וצעירים מאידך. יחדיו נפעל לאחד לב אבות על בנים ונמשיך לצעוד אל האופק מבלי לזנוח את ההיסטוריה.
נטפח את העתיד אך גם נשמר העבר.
כזו היא רחובות שלנו, עיר עם עבר מפואר ועם עתיד מזהיר וכך היא תמשיך להיות.
מודה על תמיכתם ומחויב להמשיך בעשייה למענכם.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן