ההצתה בבאר טוביה: נחשף חשד להונאת ביטוח, תושב קרית גת נעצר

חשד להונאת ביטוח בהיקף של מאות אלפי שקלים, במהלך חקירת הצתה של בית עסק שנשרף כליל לפי החשד במטרה להחזיר חוב על רקע הלוואה בריבית קצוצה

חוקרי המשטרה חשפו חשד להונאת ביטוח בהיקף של מאות אלפי שקלים, במהלך חקירת הצתה של בית עסק שנשרף כליל לפי החשד במטרה להחזיר חוב על רקע הלוואה בריבית קצוצה.

ראשיתה של החקירה במשטרת קרית מלאכי, עת הוזעקו השוטרים לא.ת באר טוביה בתאריך 29.7.23, בעקבות דיווח על שריפה המתפשטת בין מספר בתי עסק, שבסיומה נגרם להם נזק רב.

מחקירת המשטרה בשיתוף כב”ה, עלה כי מקורה של השריפה בחנות לממכר ממתקים, שלפי החשד הוצתה במזיד באמצעות חומר דליק. עם התקדמות החקירה ואיסוף ראיות וממצאים בזירה וסביבה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו החוקרים לחשוף כי החשוד שעומד מאחורי ההצתה, הנו קרוב משפחתו של בעל העסק, שהגיע במהלך יום השבת והצית אותו בחלקו הקדמי והאחורי. עוד עלה החשד, שהרקע להצתה הנו חוב כספי אליו נקלע בעל העסק, ובעקבות השריפה הגיש תביעה לחברת הביטוח במטרה לקבל את כספי הביטוח.

החשוד המרכזי בהצתה, תושב קרית גת כבן 67, נעצר לפני כשבועיים לחקירה, והיום במסגרת הארכת מעצרו, הוגשה נגדו בבימ”ש השלום באשקלון הצהרת תובע של הפרקליטות, בדבר הכוונה להגיש נגדו את כתב האישום ולצדו בקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: ארכיון - כבאות והצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן