news08.net/ads.txt

ההקלות על פעילות ספורט – רק אחרי יום העצמאות

הממשלה אישרה במשאל טלפוני תיקון לתקנות שעת חירום (הגבלת פעילות) שקובע כי בשעת פעילות ספורטיבית תבוטל מגבלת המרחק של 500 מטרים. ההחלטה תכנס לתוקף החל מיום חמישי, 30 באפריל 2020, בשעה 08:00 בבוקר.

 

בענף האתלטיקה תתאפשר ריצה למרחקים קצרים וארוכים. יש אפשרות להתאמן באופן אישי או קבוצתי. באימונים קבוצתיים באצטדיון אתלטיקה – ניתן עד 10 אנשים בקפסולת אימון. רצים למרחקים ארוכים יוכלו להתאמן במרחב הפתוח על פי הגדרה של 10 אנשים בקבוצה במרחק של 2 מטרים האחד מהשני. קפיצה לרוחק וקפיצה משולשת, קפיצה לגובה וקפיצה במוט, מקצועות הזריקה – עד חמישה אנשים בו זמנית סביב בור הקפיצה או המתקן תוך שמירה על מרחק של 2 מטרים האחד מהשני.

בענף הטניס ניתן אישור מיועד לאיגודים בלבד, עד שני שחקנים במגרש בו זמנית (אחד מול אחד). הקפדה על שמירת מרחק אחד מהשני באזור הרשת.

רכיבה על אופניים תתבצע לא בסמוך לריכוזי אוכלוסייה. אופני שטח – אימונים בשטחים פתוחים, עם שמירה על מרחק של 2 מטרים בין הרוכבים. אופני כביש – רכיבה בכבישים, עם שמירה על מרחק בין הרוכבים. אם הרכיבה מתקיימת במתחם הוולודרום (זירת מסלולים לאופניים) – רוכב אחד במסלול בלבד.

בענפי משחקי הכדור – כדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף, כדורמים, הוקי קרח פוטבול, רוגבי, סופטבול ולקרוס וכדומה – אימונים יתקיימו עם הקפדה של שני מטרים ללא מגע בין השחקנים.

השר ארדן אמר: “אני מברך על ביטול המגבלה הקיימת על פעילות ספורט עד 500 מטר מהבית, כפי שדרשתי בשתי ישיבות הממשלה האחרונות. כעת ניתן לבטל עוד הגבלות על תחומים מסוימים, שניתן גם לגביהם לקבוע מפרט דרישות (תו תקן) כמו למשל מכוני הכושר והצימרים ברחבי המדינה. צריך לאפשר לציבור ‘להתאוורר’ יחד עם המשך המאבק בקורונה וההקפדה על הכללים. עטיית מסיכה, מרחק שני מטר ועוד. הנושא החשוב והדחוף ביותר כרגע הוא מתן פתרונות שיאפשרו את החזרת מערכת החינוך לפעילות”. שר הרווחה אקוניס הוסיף: “בשעה טובה, מוצלחת וספורטיבית הסרנו את מגבלת 500 המטרים. כפי שסברתי ואמרתי בישיבות הממשלה: מרגע שהתחלנו בהקלות והתחלנו בפתיחת מסחר, לא היה עוד טעם במגבלה הזאת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן