news08.net/ads.txt

ההרוגה באירוע בכניסה לעטרת, היא הדס תפוחי, אחותו של מנהל נועם בנות: שרה והב: “היא נרצחה”

 

עצב גדול ירד  על מערכת החינוך בעיר לאחר שהותר לפרסום כי ההרוגה בתאונת הדרכים בכניסה ליישוב עטרת, היא הדס תפוחי, אחותו של מנהל בית הספר נועם לבנות, הרב יובל לנגזם.

תפוחי בת 30, נשואה ואם לארבעה, נהרגה בתאונה שאירעה בכביש 465 סמוך לישוב עטרת, צוות רפואי שהוקפץ לזירת התאונה נאלץ לקבוע את מותה במקום. כוחות משטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

התאונה כאירוע טרור, זאת למרות שבני משפחתה ומכריה של המנוחה, מציינים כך: “אף אחד בתקשרות העלובה שלנו לא טרח לספר את האמת, על הדס נזרקו אבנים, הדס ניסתה לחמוק מהאבנים ונכנסה חזיתית במשאית פלשתינאית.

“אין גל מעצרים, אין שב”כ, אין סיקור תקשורתי, אין נערים עצורים, אין חקירות ועינויים, אין פשוט אין כלום. מבחינת המדינה והתקשורת מדובר סה”כ במתנחלת שעשתה תאונה. “דם יהודי אינו הפקר” – תלוי את מי שואלים”.

כך ציינה שרה והב, מנהלת החינוך העל יסודי בעיריית רחובות ברשומה שפרסמה אמש: “מזעזע. הורים שאיבדו בת. אחים שאיבדו אחות. בעל שאיבד רעיה וילדים קטנים שאיבדו אמא. הייתי בהלוויה. לא הכרתי את הדס. אח שלה, הרב יובל לנגזם, מנהל בית ספר נועם בנות ברחובות. כמה כאב היה שם. צער. בכי ללא הפסק. הדס היתה דמות למופת. מיוחדת ונדירה. עליה זרקו הערבים אבנים והביאו למותה. היא נרצחה!!! והתקשורת – שותקת. מתעלמת.  למה??”.

מדוברות איחוד הצלה  מחוז יו”ש נמסר: “אירעה תאונה עם מעורבות רכב ומשאית אירעה בסמוך לצומת הכניסה לעטרת”. אליה אביקסיס, חובש באיחוד הצלה, דיווח מהזירה: “הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לנהגת הרכב שנפצעה באורח קשה וחולצה מהרכב ע”י צוותי כיבוי. נהג המשאית לא נזקק לקבלת טיפול רפואי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן