news08.net/ads.txt

ההרוגים בתאונה הקטלנית: פולי ואהוד עופרי, מוותיקי העיר

אבל כבד ירד על העיר אילת עם הידיעה על זהות ההרוגים בתאונה הקטלנית בערבה – אהוד ופולי עופרי, מוותיקי אילת. בני הזוג מוכרים מאוד, בעבר ניהל אהוד מוסך ובשנים האחרונות עבד כנהג מונית. לאחרונה, ממש בתחילת החודש, יצאו בני הזוג לטיול במרוקו – מה שייזכר לנצח כטיול האחרון שלהם לפני לכתם באופן כה טראגי. מצמררת העובדה כי זמן קצר לפני שהייתה מעורבת בתאונה שגבתה את חייה העלתה פולי פוסט בפייסבוק.

ראש עיריית אילת אלי לנקרי אמר הערב לחדשות 08: ״אני חש צער עמוק על הקרבנות האינסופיים שגובה מאיתנו כביש הדמים. הפעם מדובר בזוג מוותיקי העיר אילת, משפחה שורשית שהיא חלק מהותי בקהילה המקומית. בעוד שבועיים-שלושה צפויות להתחיל, העבודות לשדרוג כביש הערבה. אני שב ודורש מהממשלה לקחת אחריות על הכביש שמשרת את עשרות אלפי תושבי אילת ומאות אלפים הנופשים בה ולהשלים את שדרוג הכביש לכל אורכו בדחיפות וללא הפסקה ולצד זאת להוציא את פרויקט הרכבת אל הפועל במהירות האפשרית. רק כך נוכל להבטיח את שלומם וביטחונם של הנכנסים והיוצאים בשערה של העיר״.

טרם פורסם מועד הלוויה. יהי זכרם ברוך.

כזכור, היום (שני) התקבלה הודעה על תאונת דרכים בכביש הערבה באזור קיבוץ ״יהל״. מדיווח ראשוני של צוות כיבוי וחילוץ שהגיע למקום מדובר בתאונה קשה עם מספר נפגעים. הצוותים פועלים לחילוץ לכודים מאחד הרכבים וכוחות רפואה במקום מעניקים טיפול רפואי לפצועים מחוץ לרכב.

ממד”א נמסר: מדובר בתאונה עם מעורבות משאית שהובילה כלי רכב ו-2 כלי רכב. פראמדיקים של מד”א קובעים את מותם של גבר ואישה כבני 60 שנלכדו באחד מהרכבים ומפנים לבי”ח יוספטל את נהג המשאית במצב קל. נהגת הרכב השני טופלה במקום.

פראמדיק מד”א ניר יפת וחובש בכיר במד”א אלי שריקי סיפרו:

“כשהגענו למקום התאונה ראינו את המשאית שהייתה עמוסה ברכבים עומדת בשול הכביש ואת 2 הרכבים הפרטיים בסמוך כשבאחד מהם נלכדו גבר ואישה. תוך כדי פעולות חילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. נהג המשאית שנפגע באורח קל פונה באמבולנס מד”א לבי”ח יוספטל במצב קל ונהגת הרכב השני טופלה במקום ולא נזקקה לפינוי’.

אלדד רוזן חובש באיחוד הצלה מסר: “כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית שהובילה כלי רכב. למרבה הצער גבר ואשה נהרגו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו”.

ממשטרת אילת נמסר: משטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 90 במעורבות משאית ורכב פרטי. בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת, פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 90 סמוך לצומת יהל, במעורבות משאית להובלת רכבים ורכב פרטי.

בוחני התנועה במשטרת מרחב אילת הוזעקו למקום ואוספים כעת ממצאים וראיות לחקירת נסיבות התאונה.

ממשטרת ישראל (אגף התנועה) נמסר: נחסם לתנועה כביש 90 באזור יהל לשני הכיוונים בעקבות תאונה במקום.

צילום: מתוך פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן