news08.net/ads.txt

ההרשמה לעונת המנויים 2022-2023 בבית העם החלה; המנכ”ל שוקי קרומר: “עונה מפתיעה ומרתקת, הכי טובה באולם”

בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני פותח את ההרשמה לעונת המנויים 2023-2022 ומציג עונה מפתיעה ומרתקת “הכי טובה באולם”

זה הזמן להירשם לעונת המנויים החדשה של בית העם – היכל התרבות העירוני! לקראת עונת המנויים 23-22, צוות ההיכל וועדות הרפרטואר השונות בחרו את המופעים החדשים, המובילים והמרגשים ביותר בכל תחומי התרבות. סדרה חדשה – “קבלת שבת ישראלית” – תציג מופעים מוסיקליים ושיחה מרתקת על ענייני היום. בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, אשר הפך בשנים האחרונות למרכז תרבות מוביל בעיר וסביבתה, מושך אליו מדי יום מאות שוחרי תרבות בגילאים שונים ועם טעמים מגוונים הבאים ליהנות מהשפע שההיכל מציע. לקראת עונת המנויים 23-22, בימים אלה נפתחת ההרשמה לעונה הבאה וזה הזמן להירשם ולרכוש מנוי באחד מהיכלי התרבות המובילים בישראל. המקומות למנויים הוותיקים יישמרו רק עד ה- 07.07.22.

צוות ההיכל וועדות הרפרטואר השונות בחרו את המופעים החדשים, המובילים והמרגשים ביותר בכל תחומי התרבות. בעונת המנויים 2023-2022 ימשיך ההיכל עם הסדרות האהובות והמוכרות ויתחדש בסדרה חדשה “קבלת שבת ישראלית”. בסדרת התיאטרון מצפה לכם תמהיל מגוון הכולל דרמות ודרמות קומיות מצוינות: “תפוחים מן המדבר”, בכיכובה של תיקי דיין המופלאה, “ברלין”, “אחד משלנו”, ו”חומות של תקווה”, לצד קומדיות שנונות ומצחיקות: “צניחה חופשית” של תאטרון חיפה, בכיכובן של ציפי שביט וליאורה רבלין, ו”בואו נפתח את זה” של תאטרון הקאמרי. כמו כן, תוכלו ליהנות מהדרמה המוסיקלית המצוינת “ינטל”.

בהצגות הבחירה תוכלו לבחור בקומדיה הרומנטית המוסיקלית “לעבור את הקיר”, בכיכובם של חן אמסלם ועוז זהבי, בהצגה “שיפוצים” בכיכובה של מאיה דגן, “משוגע עליה” של צמד היוצרים חנן סביון וגיא עמיר ו”פיקוח נפש” של התאטרון הקאמרי. בסדרות המוסיקה ימשיך ההיכל עם הסדרות המצליחות של גיל שוחט, האחים אסנר, סובב עולם, אריק דוידוב ועוד. עוד מצפה לקהל בעונה החדשה – סדרה חדשה “קבלת שבת ישראלית”, בימי שישי, רגע לפני השבת נקבל את סוף השבוע במופע מוסיקלי רענן ומענה. בפתיחת כל מופע תתקיים שיחה על ענייני היום והשבת עם מנחים מובילים כמו: אבשלום קור, קובי אריאלי ועוד.

כמו כן, ימשיכו בעונה החדשה גם עם סדרת התאטרון לילדים ובה חמש הצגות מתאטראות הילדים המובילים על קלאסיקות כמו: לאסי, דוקטור דוליטל ועוד, עם סדרות הקולנוע, קולנוע טרום בכורה וקולנוע תרבויות ועם סדרת תאטרון יידישפיל, סדרת המחול וסדרת בוקר של כיף. בנוסף לכל הסדרות יעלו בהיכל במהלך העונה מיטב המופעים של האומנים המצליחים והמובילים בתרבות.

ההרשמה בעיצומה והמקומות למנויים הוותיקים יישמרו עד ה- 07.07.22.

לפרטים והרשמה 08-9232200 ובאתר האינטרנט www.beithaam.co.il.

רחמים מלול, ראש העיר: “היכל התרבות העירוני הוא אחד מעוגני התרבות החשובים ביותר בעיר התרבות, ואנו משקיעים בו משאבים רבים. עם השנים הוא הפך לאחד מהיכלי התרבות המובילים בישראל, ואנו שמחים להגיש לתושבי רחובות עונה חדשה, מגוונת ואיכותית. בואו ליהנות ממנה!”

עודד עמרם, ח”מ ומחזיק תיק התרבות: “העיר רחובות חרתה על דגלה את היותה עיר התרבות, וככזאת מתהדרת בהיכל תרבות מרשים ומכובד אשר מהווה מוקד משיכה לשוחרי תרבות מהעיר ומהסביבה כולה. אני מזמין את התושבות והתושבים ליהנות מההצגות ומהמופעים שנבחרו בקפידה על ידי הצוות המקצועי של ההיכל”.

שוקי קרומר, מנכ”ל ההיכל: “צפויה לנו עונה מיוחדת ומלהיבה המשלבת בתוכה מופעים המתאימים לכל אחד ואחת. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לקהל המנויים הנאמן שלנו שליווה אותנו בנאמנות במהלך העונה האחרונה ולהזמין אתכם ואת כל תושבי רחובות והסביבה לעשות מנוי לעונה 23-22 וליהנות מתרבות איכותית ומהנה קרוב לבית. הכנו לכם עונה “הכי טובה באולם””.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “היכל התרבות העירוני, שהוקם על מבנהו של בית העם המיתולוגי, ממשיך גם בגרסתו הנוכחית להיות מרכז תרבות הפועם בלב ליבה של העיר רחובות, ומושך אליו את קהל שוחרי התרבות מכל הסביבה. אני מודה לעוסקים במלאכה אשר עמלו על הכנת תכנית איכותית ומפוארת ומאחל עונה מוצלחת ומהנה לכולם!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן