news08.net/ads.txt

ההרשמה לצהרוני החברה העירונית בבתי הספר היסודיים נפתחה

עיריית רחובות והחברה העירונית שמחות לפתוח היום, 15.5.23, את ההרשמה לצהרונים בבתי הספר לשנת הלימודים תשפ”ד. הצהרונים יופעלו במתווה תוכנית “ניצנים” של משרד החינוך ויאפשרו מענה חינוכי משלים במסגרת הבית ספרית עד השעה 17:00

עיריית רחובות והחברה העירונית פותחות היום את ההרשמה לצהרוני “ניצנים” בבתי הספר לשנת הלימודים תשפ”ד, המנוהלים ע”י החברה העירונית.

השנה, שנת תשפ”ג, מתחנכים במסגרת הצהרונים כ-3,000 ילדים, אשר נהנים מתוכנית חינוכית עשירה, ערכית וחווייתית בפיקוח “ניצנים” של משרד החינוך, הכוללת: עזרה בשיעורי בית, ארוחת צהריים חמה ומזינה, פעילויות בחופשות, פעילות העשרה ועוד.

תוכנית “ניצנים” הינה תוכנית כלל ארצית של צהרונים בסבסוד משרד החינוך, החברה העירונית מפעילה 22 צהרונים בבתי ספר יסודיים בעיר והחל משנה הבאה תפעיל גם בבית הספר יבניאלי. תוכנית “ניצנים” בעיר פועלת בשיתוף פעולה עם מינהל החינוך בעירייה והנהגת ההורים העירונית, וכוללת, בין היתר, הארכת יום הלימודים עד השעה 17:00 לכיתות א’-ב’. ילדי חטיבה צעירה בבתי הספר בגין ורמת אלון ותלמידי כיתות ג’ בכל בתי הספר נהנים אף הם מתוכנית זו ומוזמנים להירשם אליה במחיר מלא ולא במחיר מסובסד (הסבסוד חל על כיתות א’-ב’ בלבד וכפוף לשינויים של משרד החינוך).

רכזי וצוותי החינוך בצהרונים של החברה העירונית עוברים הכשרה מקצועית ורובם עובדים בשעות הבוקר בבתי הספר. כמו כן, הצוותים משתלמים לאורך כל השנה מבחינה מקצועית, פדגוגית וחינוכית. השנה הצוותים יעברו גם הכשרה ייעודית בהנחיית מנחה מקצועי, שילווה את הצוותים בהטמעה מיטבית של תפיסת עקרונות “למידה חברתית-רגשית”, לרכישת כישורים חברתיים, לפיתוח אמפתיה, לקבלת החלטות ולהתמודדות עם מצבים מאתגרים.

ההרשמה תתבצע עד לתאריך 11.8.23. לאחר מועד זה ההצטרפות לצהרונים תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “החברה העירונית גאה להעניק מענה חינוכי, איכותי וחיוני לתלמידי העיר והוריהם. אני מודה לכל השותפים במינהל החינוך ובהנהגת ההורים העירונית וכן לאגף החינוך הבלתי פורמלי ולמחלקת הצהרונים, שעושים ימים כלילות בשביל שלילדים יהיה הכי טוב שאפשר ולצוותים המסורים שמלווים ומחנכים את ילדי הצהרונים מדי יום”.

אביה קפרא, מנהלת אגף החינוך הבלתי פורמלי בחברה העירונית: “תלמידי הצהרונים נהנים מתכנים ערכיים ואיכותיים, מפעילות פדגוגית, חוגי העשרה וארוחות חמות ומזינות. אנו שמים דגש על הכשרתם המקצועית של צוותי הצהרונים, המלווים לאורך כל השנה בהשתלמויות מקצועיות ובהדרכה פדגוגית שוטפת. אני מודה לצוות הצהרונים על ההיערכות המקצועית לשנת הלימודים הבאה במטרה לספק לתלמידים מסגרת איכותית ומהנה, וכן לעירייה ולהנהגה העירונית על שיתוף הפעולה לאורך כל השנה”.

פרטים נוספים והרשמה באתר החברה העירונית >> bit.ly/42uz53o

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות החברה העירונית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן