ההרשמה לצהרוני רשת חוויות ברחובות נפתחה: “נערכים לרישום שיא”

צהרוני רשת חוויות מוכרים על-ידי משרד הכלכלה, בזכות עמידה בכל הקריטריונים המחמירים. | ההורים הזכאים יכולים להגיש בקשה לסבסוד תמ”ת

ההרשמה לצהרוני חוויות בגני הילדים לגילאי חובה נפתחה, ברשת חוויות נערכים לאלפי כניסות לאתר עם פתיחת ההרשמה. ההרשמה עד ה-31.7 באתר הרשת ובאגף הצהרונים

רשת חוויות רחובות מודיעה על פתיחת ההרשמה לצהרוני גני חובה, בנוחות ומהירות דרך אתר האינטרנט של הרשת. ההרשמה תנעל ביום רביעי 31.7.24. כיום רשומים כ-4000 ילדים וילדות למסגרות האיכותיות של צהרונים.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, מציין כי:

“השנה נפתחו כ-150 צהרונים עם כ-4000 ילדים וילדות, אני רואה בכך הבעת אמון ברשת ובצוותים, שעברו תהליכים משמעותיים לשיפור מקצועי ושירותי מתמיד, ורשמו עליית מדרגה מקצועית. עד כה יישמנו בהצלחה את התוכנית להתמקצעות הצוותים, ובניית מערך הון אנושי מסור ומיומן.

זה המפתח מבחינתי למצוינות, הן בתוך הארגון וכמובן כשירות להורים ולילדים. למרות האתגרים בשנה החולפת, כל המסגרות אוישו ונפתחו בזמן אבל הדגש היה ויישאר על האיכות. מינוייה של רכזת פדגוגית והידוק הבקרה והפיקוח על התהליכים, הוכיחו את עצמם, ואנחנו ממשיכים במגמה הזו גם השנה ונערכים לרישום שיא לשנה הבאה.

עוד דגשים משמעותיים ניתנו לתחומי הביטחון והבטיחות, העשרה ותחום התזונה, שזוכה לליווי תזונאית מוסמכת לגיל הרך וטכנולוג מזון בכיר חיצוני. השנה נמשיך להדק את שיתופי הפעולה עם ההורים, לצד פיתוח הכשרות נוספות לצוותים. אני מודה לראש העיר מתן דיל, על תמיכתו בפעילות, למינהל החינוך בעירייה ולהנהגת ההורים על שיתופי פעולה שתורמים רבות להצלחת פעילות מערך הצהרונים, למנהלת אגף הצהרונים שלי מרין, צוות מנהלות האזור וכל המובילות והסייעות על מסירותן הרבה ונכונותן לחדש ולהתחדש בידע ותכנים”.

שלי מרין, מנהלת אגף הצהרונים, אמרה עם פתיחת ההרשמה:

“יצרנו תהליך רישום נוח וקל, שהוא חלק מהשירות להורים, תחום שאנו משקיעים בו רבות, לצד פיתוח היבטים מקצועיים ופדגוגיים של הצוותים. התמקצעות הצוותים היא מטרה שהוגדרה מראש, ונמשיך לקיים השתלמויות למובילות וסייעות בתחומים שונים, ולבצע פעולות פיקוח ובקרה, תוך ליווי אישי של הרכזות”.

ההרשמה לצהרוני חוויות בגני חובה עד יום רביעי 31.7.2024 באתר רשת חוויות ובאגף הצהרונים.
קבלת קהל ומענה טלפוני בימים א-ה בין השעות 8:00-16:30 וביום ג 8:00-18:00

ההרשמה לגילאי טרום חובה וטרום טרום חובה תפתח בהמשך בהתאם לשיבוצים הסופיים של מינהל החינוך.

צהרוני רשת חוויות מוכרים ע”י משרד הכלכלה, בזכות עמידה בכל הקריטריונים המחמירים, ומשכך ההורים הזכאים יכולים להגיש בקשה לסבסוד תמ”ת.
שנת הפעילות תחל ביום ראשון 1.9.2024 ותסתיים ביום 30.6.2025

לכל הפרטים והרשמה לחצו על הקישור.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן