ההרשמה מתחילה: קייטנות הקיץ של החברה העירונית ורשת חוויות, רחובות

בהתאם למדיניות ראש העיר, מחירי קייטנות הקיץ לא יעלו השנה | יתווספו יומיים של פעילות וייפתח גם מחזור ג’ במהלך חודש אוגוסט

הורים שימו לב: ההרשמה לקייטנות הקיץ של החברה העירונית ורשת חוויות תיפתח ביום שלישי הקרוב (28.5)

כחלק מהמדיניות העירונית אותה מוביל ראש העיר מתן דיל- מחירי הקייטנות בעיר רחובות לא יעלו, נוספו עוד יומיים של פעילות ויפתח גם מחזור ג’ שיתקיים במהלך חודש אוגוסט.

החברה העירונית רחובות ורשת חוויות בשיתוף מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית יפתחו את ההרשמה לקייטנות הקיץ ביום שלישי, 28.5.24.

למרות עליית המחירים בכל תחומי החיים בשנה האחרונה ובהתאם למדיניות ראש העיר: מחירי קייטנות הקיץ לא יעלו השנה, החברה העירונית ורשת חוויות הוסיפו עוד יומיים של פעילות ויפתחו מחזור ג’ שיעניק לילדות ולילדים מסגרת חינוכית גם במהלך חודש אוגוסט.

עיריית רחובות מביאה להורים את המידע המלא על מסלולי הקייטנות:

קייטנות החברה העירונית:
כל הקייטנות בבתי הספר מחזור א’, יפעלו בין התאריכים 1-21.7.2024, בימים א’-ה’, בין השעות 13:00-8:00, בעלות של 300 ₪ לילד/ה, לכל התקופה. המחירים כפופים להנחיות משרד החינוך בקול הקורא, ובהתאם להנחיות אלה, פתיחת הקייטנות מותנית במינימום נרשמים.

כמו כן, תפעיל החברה העירונית במחזור א’ צהרון קיץ על פי תכנית העשרה מותאמת, שיכלול ארוחת צוהריים חמה ומזינה, באותם התאריכים, 1-21.7, בימים א’-ה’, בין השעות 16:30-13:00, בעלות של 750 ₪ עבור כל התקופה. ההרשמה למחזור א’ תסתיים במוצאי השבת, ה-15.6 בחצות.

“בית הספר של החופש הגדול”
לבוגרי כיתות א’-ג’ תופעל תכנית “בית הספר של החופש הגדול” – מחזור א’ – פעילות קיץ בבתי הספר היסודיים בעיר, במסגרתה מגוון רחב של תכנים עשירים ומגוונים שיועברו על ידי הצוותים החינוכיים של החברה העירונית, כולל צוותים בית-ספריים. ההרשמה לכל קייטנות בתי הספר תבוצע באתר החברה העירונית למעט בית הספר שביט שההרשמה אליו תבוצע באמצעות אתר רשת חוויות.

קייטנת “עולים לכיתה א'”- קייטנה מיוחדת מבית הספר של החופש הגדול
לבוגרי גן חובה, תפעל בבתי הספר היסודיים בעיר קייטנת מוכנות לכיתה א’, ובמסגרתה יחוו הילדים היכרות עם סביבת הלימוד החדשה, ייחשפו לתכנים חינוכיים באופן חווייתי ויצירתי, יקבלו ערכת לימוד עשירה וייחודית, ייהנו מהכשרות פדגוגיות איכותיות עם צוות מנוסה ומיומן, מתוך מטרה ללוות את הילדים צעד אחר צעד לכיתה א’.

תוכנית “אינגליש2GO”- קייטנה מיוחדת מבית הספר של החופש הגדול
לבוגרי כיתות ג’ תופעל תוכנית ייחודית ללימוד אנגלית “אינגליש 2GO”, והשנה התוכנית תופעל בכל בתי הספר, בכפוף למספר נרשמים. התוכנית מיועדת לחיזוק מיומנויות הקריאה והדיבור באנגלית בשיטה חדשנית ומהנה ללימוד יסודות הקריאה באנגלית. השיטה מתאימה לילדים בכיתה ג’ ומיועדת להבנות תהליך למידה חוויתי לרכישת הקריאה מהאותיות והצלילים הראשונים ועד לסיפורים שלמים, תוך הקפדה על דיוק והגייה נכונה. הלמידה מלווה בערכת לימוד עם כרטיסיות פשוטות להבנה, צבעוניות ומהנות.

ההרשמה ל”בית הספר של החופש הגדול”, לתוכנית “אינגליש 2GO”, לקייטנת “עולים לכיתה א'” ולצהרון הקיץ תיפתח ביום שלישי ה-28.5 ותיסגר ב-15.6.24.

קייטנת קיץ מחזור ב’ – “בממלכת המדע”

בבתי הספר יתקיימו גם קייטנות קיץ מחזור ב’ עבור בוגרי גן חובה עד ג’, בין התאריכים 8.8-22.7, בימים א’-ה’, בין השעות 13:00-8:00, בסה”כ – 14 ימי פעילות, יש לציין כי השנה ההורים והילדים ייהנו ממס’ ימי פעילות רב יותר לעומת השנה הקודמת. הקייטנות תתקיימנה במספר בתי ספר בעיר: בגין, הרצוג, פרחי המדע, בכור לוי, שז״ר, רמון, וייצמן, בראשית, תחכמוני (בהתאם לתקנון). (בתי הספר עשויים להשתנות בהתאם לכמות הנרשמים ולתקנון). ההרשמה פתוחה לכלל תלמידי העיר. הילדים בקייטנה ייכנסו ל”ממלכת המדע”, יערכו ניסויים מדעיים, יכירו מדענים פורצי דרך, יבנו דגמים מתחום הטכנולוגיה והמדע וייהנו ממשימות ופעילויות חווייתיות ומאתגרות.

בקייטנה ימשיכו בוגרי גן חובה להנות מהכנה לכיתה א’ תוך שילובם בפעילויות חווייתיות.

ההרשמה פתוחה עבור כל תלמידי העיר. עלות לכל הקייטנה: 840 ₪. ניתן לשלב צהרון קיץ מועד ב’, התואם לתאריכי הקייטנה, בין השעות 16:30-13:00, בעלות של 700 ₪ לכל התקופה.

ההרשמה לקייטנות וצהרוני מחזור ב’ תפתח ביום שלישי, 28.5.24, ותיסגר בתאריך 10.7.24.
הקייטנות בבתי הספר אינן כוללות ארוחת בוקר, יש לצייד את הילדים בארוחת בוקר מידי יום. כללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר יועברו לנרשמים.

החברה העירונית תפעיל קייטנות קיץ נוספות ייחודיות בתחומי ענפי ספורט מגוונים, אומנות ואומנויות הבמה. הודעה על כך תצא בנפרד בימים הקרובים.

קייטנות רשת חוויות:
ההרשמה לקייטנות “ניצנים” של רשת חוויות תיפתח כאמור ביום שלישי 28.5, ותיסגר במוצאי השבת, ה-15.6 בחצות.
לילדי גן חובה יתקיים מסלול ייחודי להכנה לכיתה א’ שיועבר ע”י גננות מוסמכות וכוללת חוברת אישית בליווי פדגוגי מקצועי.

מחזור א’ של הקייטנה יחל ב-1.7 ויימשך כשלושה שבועות עד ה-21.7. מסלול הבוקר יתקיים בין השעות 7:30 עד 13:00 ועלותו 390 ₪. המסלול כולל ארוחת בוקר בריאותית ומזינה.
ההרשמה למסלול ארוך הכולל צהרון בין השעות 13:00 עד 16:30 יהיה כרוך בתשלום נוסף בסך 55 ₪ תוספת ליום ולכן עלות מחזור א’ של קייטנת ניצנים תעמוד על סך 825₪.

מחזור ב’ של הקייטנה יפתח ב-22.7 ויימשך כשלושה שבועות עד ה-8.8.24, מסלול הבוקר יתקיים בין השעות 7:30 עד 13:00 והוא כולל ארוחת בוקר בריאותית ומזינה. עלות המסלול הינה 854 ₪ והוא כולל ארוחת בוקר בריאותית ומזינה. ההרשמה למסלול ארוך הכולל צהרון בין השעות 13:00 עד 16:30 יהיה כרוך בתשלום נוסף בסך 55 ₪ ליום שהם 770 ₪ לכל התקופה.

החינוך המיוחד:

גני החינוך המיוחד יפעלו עד סוף חודש יולי (31.7) עד השעה 13:00 ורשת חוויות מעניקה להורים והילדים להירשם לצהרון הקייטנות עד השעה 16:30. וליום לימודים ארוך במהלך חודש אוגוסט. להרשמה לקבלת מידע נוסף ניתן ליצור קשר עם אגף הצהרונים של רשת חוויות בטל’ 08-6616371.

קייטנת בי”ס שביט – ההרשמה תבוצע באתר רשת חוויות.

קייטנות תוכן במרכזים הקהילתיים
ההרשמה לקייטנות במרכזים הקהילתיים נפתחה וכוללת מגוון תחומים, אקסטרים על גלגלים– יציאה למקומות אטרקטיביים מידי יום, ספורט, התעמלות אומנותית, מדעני העתיד, מחול, היפ הופ, סדנת בינה מלאכותית, רובוטיקה, מיינקראפטוגיימינג, מבוכים ודרקונים, אילוף כלבים, אקטיביX, מולקולה, טאיקוון-דו, אומנויות, ועוד.

קייטנת מדע
במרכז אושיות וקריית משה תתקיים בחודש אוגוסט בעלות סמלית, ההרשמה תפתח בקרוב.

ראש העיר, מתן דיל:

“הורים ותלמידים יקרים, אנחנו עושים מאמצים רבים כדי להעניק לכם את מסגרות החינוך הטובות ביותר גם בחופשת הקיץ. השנה למרות עליית המחירים במשק- מחירי הקייטנות לא יעלו, הוספנו עוד יומיים של פעילות ובנוסף פתחנו מחזור ג’ שיעניק לילדים מסגרת חינוכית גם במהלך חודש אוגוסט. עם תום שנת הלימודים הצוותים החינוכיים שלנו יקבלו את ילדיכם בזרועות פתוחות ובשמחה”.

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות:

״המחויבות שלנו לתלמידות והתלמידים נמשכת גם בחופשת הקיץ ומסיבה זו אנו מובילים הלימה בין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי. אני שמחה על המסגרות האיכותיות שהעיר רחובות מציעה לילדים ולהורים גם בתקופת הקיץ״.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות:

“החברה העירונית גאה לספק מסגרת חינוכית, איכותית ומשמעותית עבור אלפי תלמידים בימי החופש הגדול, בבתי הספר ברחבי העיר. כדי להקל על ההורים נעשו מאמצים להאריך את הקייטנות בעוד יומיים נוספים וכן לא לעלות את מחירי הקייטנות למרות עליית המחירים במשק. אני מאחל לכולנו קיץ בטוח ונעים”.

גולן ביטון, מנכ”ל רשת חוויות:

“רשת חוויות מובילה את החינוך הבלתי פורמלי בעיר ורואה חשיבות בשמירה על רצף הפעילות, כך שהיא ערוכה לקלוט את ילדי הגנים של העיר בקייטנות הקיץ עם תוכנית איכותית, וכוח אדם מקצועי שעובר הכשרות והשתלמויות כל השנה. תודה למנהלת האגף שלי מרין ולכל הרכזות והצוותים על כך. ההרשמה לקייטנות פתוחה לכלל ילדי העיר, כולל ילדי הגנים בחינוך המיוחד, אשר משולבים אצלנו בצהרונים במהלך כל שנת הלימודים וגם בקייטנות ניתנת להם האפשרות להירשם לצהרונים לאחר מסגרות הבוקר שלהם ובאוגוסט להירשם ליום מלא וזאת מנת לתת מענה להורים ולהקל על המשך התפקוד ויצירת שגרה גם בחופשה. כל הפרטים באתר רשת חוויות – לאור הביקוש, אני קורא להורים למהר להירשם”.

צופית גולן, יו”ר הנהגת העירונית:

“אנחנו מסיימים שנת לימודים לא פשוטה לילדים ולהורים. השנה במיוחד קייטנות הקיץ הן עוגן חינוכי של יציבות וביטחון שיאפשר לילדינו להנות ולהורים לעבוד בשקט. אנחנו מודים לכל השותפים שלנו בעיריית רחובות, בחברה העירונית וברשת חוויות שהקשיבו ונענו לצרכים שהעלינו עבור כלל ילדי העיר ועל הנכונות לשתף בפעילויות גם את תלמידי כיתות התקשורת שממשיכים ללמוד כרגיל. הנהגת ההורים העירונית רחובות מאחלת חופשה נעימה ובטוחה לכל ילדי והורי העיר.”

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן