הוארך מעצרו של החשוד במעורבות ברצח אלדד פרי

אלדד פרי. צילום יחצ1

מעצרו של החשוד במעורבות ברצח של אלדד פרי הוארך היום (ראשון) בעשרה ימים לאחר דיון בבית המשפט השלום בראשון לציון. החשוד, תושב ראשל”צ בן 64, נעצר הבוקר על ידי המשטרה, כאשר פרטים חדשים מתבררים עליו ועל החקירה שמתנהלת נגדו, אך בשל צו איסור פרסום לא ניתן לציין האם הוא חשוד בביצוע הרצח או קשור לתכנון. 

אלדד פרי. צילום יחצ1

מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית המשפט ב-10 ימים נוספים, לצרכי המשך חקירה. לבקשת סנגורו של החשוד, בימ”ש עיכב עד ליום רביעי את ההחלטה להתרת פרסום שמו של החשוד.

לפי החשד, החשוד ברצח הינו אדם נורמטיבי, שביצע את הירי לאחר שנפגע כלכלית בעסקת נדל”ן עם חברתו של פרי. שבעת המעורבים האחרים קשורים אליו, והם הוזמנו לגביית עדויות. הם צפויים להשתחרר בסיום חקירתם. פרקליטו של החשוד, עו”ד ששי גז מסר:”מרשי מכחיש כל קשר לפרשה”.

ההתפתחות מתרחשת כשלושה שבועות לאחר הרצח של פרי, שנורה למוות מטווח קצר בפתח בית הכנסת בחווה החקלאית ברחובות. במהלך האירוע הגיח מולו רוכב אופנוע, פתח לעברו בירי ונמלט מהמקום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן