news08.net/ads.txt

הודות לנחישותה של מנהלת ‘כללית’ באילת – נמצא הפיתרון: חניה ייעודית לאמבולנסים

ייעול רפואי במרפאת צור הרים של הכללית באילת, בזכות נחישותה של מנהלת המרפאה סמדר מזרחי ושיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים בעירית אילת – סגן ראש העיר סטס דינקין שהגיע באופן אישי לבחון את הסוגיה עם טל חדד – סגן מנהל מחלקת אגף התחזוקה.

מזרחי נתקלה יום אחר יום בתלונות של עובדי מד”א המגיעים לפנות את החולים מהמרפאה אל מיון בית החולים יוספטל, בטענה שאין חניית אמבולנסים מותאמת – והם נאלצים לחסום את כל שדרות ירושלים על מנת להוביל את החולה אל האמבולנס, מה שיוצר לעתים פקקים למשך זמן ממושך, המעיבים על איכות הנסיעה באזור, לעתים בשעות השיא. לאחר שהבינה את הצורך המיידי בהסדרת החניה המותאמת פנתה מזרחי אל דינקין בבקשה לפתור את הבעיה. במהלך השבוע הגיעו לפתרון לאחר שבחנו את השטח והחלו בעבודות להסדרת הנושא, לרבות ביטול חניית נכים אחת (מתוך מספר חניות) והקצאת שטח לניידת אמבולנס שיוכל לרדת במדרכה ישירות לפתח המרפאה, יאפשר למטופל להגיע מהר יותר ליעד – ובמקביל יאפשר מעתה תנועת רכבים ללא כל הפרעה מצד האמבולנס.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן