news08.net/ads.txt

הודעה מיוחדת של עיריית יבנה

"אנו עוקבים אחרי ההתפתחויות וערוכים לפתיחת המקלטים הציבוריים ולמשמעויות הנוספות ככל שיידרש"

בעקבות האירועים הבטחוניים לרבות המתקפה על ישראל במהלך החג, עיריית יבנה פרסמה הודעה חריגה.

כפי שפורסם בחדשות 08, פסח כזה לא זכור לתושבי ישראל מזה זמן רב. החגיגות בבתים הופרו באמצעות אזעקות בדרום ובצפון שנשמעו היטב. ברור לכל: ישראל תחת מתקפה.

במהלך ערב ליל הסדר נורו מספר רקטות לעבר ישובי אשכול. לקראת השעה שש בבוקר נורו שבעה טילי קרקע אוויר לעוטף ולעבר ישובי הנגב – לא היו נפגעים בגוף.

את חגיגות החג בצפון הארץ קטע מטח רקטות כבד, כשלושים רקטות שנורו לעבר ישובים שונים בצפון. התושבים הונחו להישאר בסמוך למרחבים מוגנים.

לפי דובר צה"ל, בהמשך לדיווחים על הפעלת התרעות במרחב הגליל המערבי, לאחר תחקיר ראשוני זוהו 34 שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. 25 מהשיגורים יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית, חמישה שיגורים נפלו בשטח ישראל, באשר לארבעה שיגורים נוספים, מידע על מיקומם נמצא בבדיקה.

לשון ההודעה מעיריית יבנה: "בניגוד לפרסומים בדקות האחרונות טרם התקבלה הנחייה על פתיחת המקלטים הציבוריים. נכון לשעה זו המצב באזורנו הוא שגרה מוחלטת ואין הנחיות אחרות.

בשעה האחרונה קיים ראש העיר, רועי גבאי, שיחות עם מפקד הנפה ועודכן בנוגע להתפתחויות. מנהלי העירייה ערוכים לכל תרחיש.

אנו עוקבים אחרי ההתפתחויות וערוכים לפתיחת המקלטים הציבוריים ולמשמעויות הנוספות ככל שיידרש.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אנחנו נכה באויבינו והם ישלמו מחיר על כל תוקפנות. אויבינו יגלו כי ברגעי מבחן, אזרחי ישראל עומדים מאוחדים ומלוכדים ומגבים את הפעולות של צה״ל ושל שאר זרועות הבטחון כדי להגן על מדינתנו ואזרחינו".

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן