news08.net/ads.txt

הודעה משותפת למשטרת ישראל ובית החולים אסותא באשדוד

נקודת משטרה נחנכה בבית החולים אסותא באשדוד להנגשת שירותי המשטרה ומתן מענה מהיר ויעיל לאזרחים ולצוותים הרפואיים

משטרת ישראל ובית החולים אסותא באשדוד, חנכו היום נקודת משטרה בבית החולים להנגשת שירותי המשטרה ומתן מענה מהיר ויעיל לאזרחים ולצוותים הרפואיים.

על נקודת המשטרה שנחנכה היום בפתחו של חדר המיון, תפקד השוטרת, רס”ב ליזי שובל ממשטרת אשדוד, באמצעותה אזרחים המגיעים אל בית החולים ו\או הצוות הרפואי, יוכלו להגיש תלונתם ולקבל מידע ושרותים נוספים הניתנים על ידי משטרת ישראל.

בנוסף, הצבת השוטרת בבית החולים, תשפר באופן משמעותי את זמן התגובה והיעילות למתן מענה משטרתי בעת אירועים פליליים שונים ככל שיתרחשו בתחום בית החולים, וכן טיפול וניהול משטרתי מידי בעת התרחשות אירועי חרום ואירוע רב נפגעים.

טקס חניכת נקודת המשטרה התקיים במעמד סגן מפקד מרחב לכיש, סגן ניצב אליהו שמול, מנכ”ל בית החולים אסותא ד”ר ארז ברנבוים, רב המחוז הדרומי, רב פקד ראובן כמיל, מפקד תחנת אשדוד, סגן ניצב אילן שושן וסגל פיקוד מרחב לכיש ותחנת אשדוד.

מפקד תחנת אשדוד, סנ”צ אילן שושן, אמר: “אני שמח שהגענו למעמד היום של פתיחת המש”ק בבית החולים, ומודה לבית החולים על שיתוף הפעולה והדרך המשותפת שהחלה ברגע שזיהינו את הצורך הרב שיש בהצבת שוטר בבית החולים, במטרה להנגיש לכלל הציבור את שרותי המשטרה בכל עת ובכל מקום, וכעת גם בבית החולים לאלו שאינם יכולים לגשת בעצמם אל תחנת המשטרה מכורח הנסיבות. ליזי היא האדם הנכון ביותר להציב כאן בבית החולים, ואין לי ספק שהיא תמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לה הצלחה רבה!”.

ד”ר ארז ברנבוים מנכ”ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד בירך על הקמת נקודת המשטרה הראשונה בבית החולים ועל מאמצי המשטרה ותרומתה להגברת תחושת הביטחון אך הוסיף: “לצד החגיגיות, מדובר בבשורה שטומנת בחובה גם עצב. העובדה שבתי החולים בישראל, מקום בו מועסקים אנשים מסורים שבחרו להקדיש את זמנם ומרצם להצלת חיים וטיפול במטופלים, נדרשים לסיוע משטרתי להבטיח תחושה של בטחון לכלל הבאים בשעריהם, היא מציאות מצערת שאסור לנו כחברה להשלים איתה, אני מאחל לנו ולשוטרת מינימום של עבודה בבית החולים”.

רב המחוז הדרומי, רב פקד ראובן כמיל, קבע את המזוזה בפתח נקודת המשטרה, ונתן את ברכתו.

 

צילום: דוברות אסותא ציבורי אשדוד | דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן