news08.net/ads.txt

הוידוי של שימי לוז ( או: למה החלטתי לתמוך ביואל גמליאל לראשות המועצה?)

הפעיל החברתי שימי לוז, פרסם רשומה ברשת החברתית ופירט את הסיבות לכך שהחליט לתמוך בבחירות הקרובות, אשר ייערכו ב-30 באוקטובר, בראש המועצה המכהן, יואל גמליאל

לדברי לוז “נתחיל בכך שאני חושב ששלושת המועמדים רוצים בטובת הישוב ושלושתם בחרו לצאת מאזור הנוחות”, הוא אומר ולאחר מכן מפרט את בחירתו בעשרה סעיפים, כדלקמן:

1. אני גר בישוב 18 שנים ורואה את העשייה של יואל לאורך השנים ולא מוצא סיבה לעצור את התנופה.
2. נכון שיש מה לשפר אך גם בנושאים לשיפור מצאתי אוזן קשבת (גם אם לפעמים נאמר לי שיש. סדרי עדיפות אחרים).
3.כפעיל חברתי בגדרה מצאתי אוזן קשבת ליוזמות חברתיות (גם בפעילויות שלא אני יזמתי), בסיוע למשפחות ולתושבים, התערבות ותמיכה אישית שלו כראש מועצה.
4. למרות שאין לי ילדים במערכת החינוך גיליתי שכראש מועצה יואל מעורב אישית בכל ילד המוגדר בצבע אדום בישוב (שיטת הרמזור של דרכא הצובעת את התלמידים בשלושה צבעים הירוק, הצהוב לתלמידים הזקוקים לסיוע והאדום תלמידים שעליהם שמים את כל המשאבים לסייע להם הן תקציבית והן חינוכית) ודורש מהמערכת פתרונות יצירתיים כדי לקדם את הילדים הללו… לא סתם זכינו בפרס חינוך. גם לא הרבה יודעים שנערים בישוב במקום לפתוח להם תיק פלילי על עבירות קלות, מלווים אותם השיטור הקהילתי והמועצה לפעילות למען הקהילה במקום פתיחת התיק וקלקול העתיד.
5. פגשתי בראש מועצה שקול ומעולם לא קיבלתי תשובה בשלוף גם אם היוזמות שלי היו למען הקהילה ורק לאחר אישורים או תקציבים או ע”י היועץ המשפטי קיבלתי תשובה להמשיך כמו שהיה ביוזמה של קטלוג בעלי העסקים בגדרה.
6. כשאני בוחן האם הניסיון הוא כלי חשוב לישוב, גם כאן אני מוצא שלניסיון יש ערך חשוב ביותר שלא ניתן לרכוש בשום אוניברסיטה ולכן ברוב הישובים בהם יש ראש ראשות ותיק רואים התפתחות וצמיחה כל הזמן, הם רואים בניהול הישוב כמטרה ולא כקרש קפיצה למקום אחר.
7. פגשתי ראש מועצה שלא פחד להגיד לא ותמיד עם תשובה מנומקת גם אם היא לא מצאה חן בעיניי. גם פגשתי אדם שלא פחד לקחת אחריות לטוב ולרע. ראש מועצה שגם לא חשש להזיז אנשים כדי לגרום לשינויים לקרות ולא חשב האם זה יקדם אותו בבחירות או לא, אלה קיבל החלטות גם אם הם כואבות וכאיש צבא לשעבר לא אחת מפקדים נבחנים בקבלת ההחלטות, גם אם הפרט ניפגע לטובת הכלל צריך להחליט! שאני בוחן מהצד אני רואה שלאנשים קשה לקבל זאת שהפרט נפגע לטובת הכלל, אך זה ההבדל מבחינתי בן אנשים למנהיגים.
8. כתושב (עוד לפני שהפכתי לדמות ציבורית כמו שחלק אומרים לי) דלתו הייתה פתוחה וראש המועצה היה נגיש לי ולמשפחתי.
9. אני לא מזלזל ביכולתו להביא תקציבים אדירים לישוב בזמן שעוד המון מחזרים לפתחה של הממשלה, מצליח ראש המועצה שלי לקבל תקציבים שישובים אחרים ממתינים שנים.
10. כמתווך בישוב אני גאה בכל מפגש עם לקוחות מחוץ לישוב להציג את הישוב שלי ולהראות את ההתפתחות, זו לא רק הרגשה אישית שלי. אלה מחירי הדיור בישוב המראים זאת לאורך השנים (כנראה ששיפור החינוך מושך לישוב משפחות שזה חשוב להם כמו מה שנעשה ע”י יוסי שבו בנס ציונה ב25 שנים האחרונות). אז למה לעצור את זה אצלנו?

לסיכום, גדרה חשובה לי ואני מאמין שכך לכל תושב בישוב ולכן אני תומך ביואל לראשות המועצה כי זה לא יהיה אחראי מבחינתי לבחור אחרת וגם אם (ואני מאמין ויודע שיש) מה לתקן או לשפר אני מאמין שיחד כישוב ויחד עם יואל כראש מועצה נצליח להתקדם ולקדם את הישוב!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן