news08.net/ads.txt

הוכרז מצב כוננות רמה ד’ במרחב לכיש

לפני זמן קצר (ראשון) עובדי מד”א במרחב לכיש קיבלו הודעה כי הוכרז מצב כוננות רמה ד’. “הנכם מתבקשים להגביר ערנות ומוכנות מבצעית, בעלי תפקידים מתבקשים לאשר בטלפון מוקלט את קבלת ההודעה ומיקומם”, נכתב בהודעה. מרחב לכיש כולל את התחנה המרחבית הראשית שנמצאת באשדוד וכן את תחנות ונקודות ההזנקה ב: אשקלון, אשקלון – ברנע, אשקלון – ברזילי, אשקלון – דרום, קריית גת, קריית מלאכי, גן יבנה, נהורה, אשדוד – כיבוי, אשדוד י”א, נחל שורק ושדרות.

במדינת ישראל ישנן 5 דרגות כוננות

  • רמת כוננות א’ – פעולות שגרתיות ברגיעה להכנת מערך החירום.
  • רמת כוננות א’1 – הגברת הערנות או ביצוע פעילות התכוננות ללא שינוי מצב הכוננות.
  • רמת כוננות ב’ – מוכנות להידרדרות במצב הצבאי או היתכנות של מצב משברי על רקע אסונות, פעילות מוגברת לקראת מעבר למצב חירום מלא או חלקי על פי התפתחויות המצב.
  • רמת כוננות ג – מוכנות מלאה לפעילות מוגברת או היערכות מוגברת למצב משברי על רקע אסון או מצב של לחימה בגזרה מוגבלת. מצב הפעלה חלקי שבו מופעל מערך מל”ח בהיקפים שונים בהתאם להתפתחות המצב.
  • רמת כוננות ד’ – מוכנות מרבית לכניסה למלחמה כוללת או לקראת אסון טבע ודאי, הפעלת מערך מל”ח בהיקף מלא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן