המהומות בלוד התחדשו: יותר מ-20 נעצרו

ב-20:00 יחל העוצר הלילי על העיר, במסגרת מצב החירום האזרחי המיוחד. עוד לפני שהעוצר נכנס לתוקפו, כ-20 עצורים אחרי קטטה בין יהודים לערבים בצומת גינתון. נכון לעכשיו אין כוונה לבקש מצב מיוחד גם על ערים אחרות, כולל עכו. העונש המקסימלי למפר עוצר הוא שלוש שנות מעצר. גם במצב המיוחד שהוכרז – אין שינוי בנוהלי פתיחה באש של השוטרים, שלמעלה מ-500 מהם מוצבים בעיר.

 

 

“כוחות משטרה הגיעו לפני זמן קצר לרחוב הגיבורים בחדרה יחד עם תהלוכה של אזרחים, תוך שהם אוכפים את השמירה על הסדר הציבורי וחופש התנועה בעיר”, נמסר מהמשטרה. לאחר שהמפגינים החלו לנסות לתקוף אזרחים אחרים, החלו השוטרים בפיזור התהלוכה ועצרו כ-15 חשודים בחשד למעורבות בניסיונות להפר את הסדר ולתקוף אחרים. כוחות המשטרה ממשיכים להישאר במקום והשקט נשמר”.
מאות לוחמי משמר הגבול וכן מאות שוטרים “כחולים” החלו להתארגן בבסיס מג”ב בלוד לקראת יציאה לרחובות העיר הערב (יום רביעי) – עם תום חודש הרמדאן וציון עיד אל-פיטר. במשטרה נערכים, בין היתר, להפגנות נוספות בחברה הערבית ולחידוש המהומות, וכן למעצרים של כ-100 חשודים מהפרות הסדר האחרונות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן