news08.net/ads.txt

הוכתר כהצלחה: כ-2,000 איש צפו בתערוכת האמנות של דיירי הדיור המוגן “לב רחובות”

בסופ”ש האחרון  הגיעו לחתום את תערוכת האמנים בדיור מוגן “לב רחובות” : רוני באום, מחזיקת תיק גימלאים, צביקה טרופ, יו”ר עמותת על”ה ושפרה כהן, מנהלת אגף תרבות ידע ואמנות מטעם החברה העירונית אירחו אותם מנכל “לב רחובות ” – מאיר בן חיים וזהבה בן דוד מנהלת השיווק.

בשבוע שעבר צפו כ- 2,000 איש בתערוכת האמנות בוידאו לייב שארגנה האוצרת והאמנית: חנה סילאשי מ “לב רחובות” . בארוע הוצגו 45 עבודות של 13 אמנים וחלקם אף הוצאו למכירה לציבור הרחב והכל בלייב. לדברי מאיר בן חיים: “כולם פה בבית היה מלאים בעשייה והתרגשות לקראת הארוע למען הקהילה וריגש לא פחות כמות הצופים אמש שהיה מעבר למשוער ונחשב להצלחה כבירה”.

לדברי ד”ר באום: “מרגש לראות כיצד גם בתקופה מאתגרת זו מוציאים בני הגיל השלישי פתרונות יצירתיים כדי לקיים תערוכת אמנים שבימים כתיקונם היו מגיעים אליה אנשים לבית ועכשיו צפו בתערוכה כמות לא מבוטלת של אנשים שיכולה בקלות להכיל פעמיים את היכל התרבות”.

לדברי צביקה טרופ: “את האוצרת והאמנית חנה סילאשי אני מכיר כבר מספר שנים ומרגש אותי לראות כיצד ממרום גילה היא בשיא האנרגיה וההתלהבות  ניצחה על התערוכה וכי ברגע שישנם תחומים כמו אמנות שבני הגיל השלישי מוצאים בהם עניין הרי שזה מחמם לב לראות איך אותם אנשים ממשים את הפוטנציאל היצירתי שהיה חבוי בהם במהלך השנים  מה שמהווה מזור לנפש ולנשמה”.

לדברי שפרה כהן: “גם שמוסדות התרבות והאמנות סגורים, היה אפשר לראות עד כמה משוועים תושבי העיר לתרבות בהסתמך על כמות של מעל 1300 איש שצפו בתערוכה בוידאו לייב. וכפי שאומר המשפט: אמנות או נמות. בני האדם לא יכולים לחיות ללא האמנות. מרגש היה לצפות בהיענות האדירה לשעה של נחת וצפייה בעבודות אמנות של בני הגיל השלישי שלא נס ליחם”.

קישור לסרטון התערוכה. 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן