הומינר: “התרשמתי ממצוקת החניה הקשה של תושבים במזרח העיר ובכוונתי לפעול”

IMG-20180617-WA0017
תושבים בשכונות מזרח העיר והאזור מלינים על מצוקת חניה קשה באזורם – דבר אשר אינו מאפשר להם לחנות על יד ביתם. מי שנחלץ לעזרתם הוא מחזיק תיק הכספים לשעבר, פנחס הומינר, המתמודד בימים אלו למועצת העיר אליו פנו התושבים אשר הבהירו כי חרף פניות שנעשו בעבר לעירייה, לא סודר העניין וכי הם סובלים סבל יום יומי.
“אנו סובלים באופן קבוע ממחסור במקומות חניה ליד ביתנו. כל יום אנחנו נאלצים לחפש אחר חניה חילופית שאינה בסביבה הטבעית שלנו – ואנו נאלצים להיגרר עם סלי קניות ואביזרים מרחק רב מהחניה שמצאנו ועד לביתנו”, אמר אחד התושבים. בשל כך יצא היום (ראשון) הומינר לסיור עם מספר תושבים, בהם יוסי בן ארויה, הסובל אף הוא ממצוקת החניה והתרשם מקרוב אחר המצוקה. “כמעט 25 שנה אני גר כאן, ומצוקת החניה כיום היא בלתי נסבלת” אמר בן ארויה בעת הסיור עם הומינר שאמר: “התרשמתי ממצוקת החניה הקשה של התושבים במזרח העיר ובכוונתי לפעול – ולרתום את הגורמים העירוניים על מנת להביא לפתרונות ממשיים כבר בקרוב מאד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן