הומינר ובציר אלשיך מציגים: אחוות חרדים וחילונים

5e02a529-f77e-4246-9582-af2577309e2c

חרדים וחילונים: מחזיק תיק הכספים פנחס הומינר נפגש היום בלשכתו עם חברת המועצה איטל בציר אלשיך לפגישת עבודה ראשונה. השניים דנו במגוון סוגיות עירוניות וסיכמו על שיתופי פעולה בתחומים שונים.

עדות להרמוניה המיוחדת ברחובות קיבלנו השבוע עם קיומה של פגישה בין מחזיק תיק הכספים חבר המועצה פנחס הומינר עם חברת המועצה איטל בציר אלשיך ממרצ. השניים נפגשו בלשכתו של הומינר בעירייה, לפגישת עבודה ראשונה בה דנו במגוון סוגיות עירוניות וסיכמו על שיתופי פעולה בתחומים שונים.

לדברי פנחס הומינר: “כשרוצים לשרת את התושבים, אין הבדל בין דתיים לחילונים. אנו מסכימים על נושאים רבים ובהם נשתף פעולה למען תושבי העיר כמו למשל בעניין גינת הכלבים שנסגרה ועוד סוגיות חברתיות, ואני מתכוון לעבוד עמה כמו עם שאר חברי המועצה בשיתוף פעולה על מנת לסייע לתושבים. שמחתי לגלות כי גם יו”ר רחובות חופשית מסכימה כי יש לשמור על הסטטוס קוו בעיר”.

איטל בציר אלשיך: הבוקר פנתה אלינו תושבת בהודעת ווטסאפ והתלוננה על סגירת גינת כלבים. חזרתי אליה בשיחת טלפון ועדכנתי אותה שלא רק אנחנו בעניין, אלא גם חבר המועצה פנחס הומינר מוכן להצטרף ולסייע.

התושבת נשמעה מופתעת לא רק מהעובדה שחזרנו אליי תוך דקות ספורות אלא יותר מהעובדה, ששני חברי מועצה מקשת פוליטית שונה פועלים בשיתוף פעולה.
מבטיחים להוכיח גם בהמשך כי גם ולמרות המרחק בדעות הפוליטיות, דווקא בנושאים חברתיים נוכל למצוא הזדמנויות לשיתוף פעולה עם חברי מועצה כמו הומינר, והכל מתוך מטרה העומדת לנגד עיננו: לקדם את אינטרס הציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן