news08.net/ads.txt

הומינר: “נבחן את הדרכים לסייע למיזם החברתי-תחבורתי IIZ לצמצום מצוקת החניה”

bbf6d165-044d-4781-abd2-a7a058dd575f

“אבחן את דרכי הסיוע בעד היוזמה החברתית בהסעות לרכבת” כך אומר מחזיק תיק הכספים בעירייה פנחס הומינר, הממונה בין היתר על פעילויות לקידום בין מגזרי. הומינר נפגש מיקי מודלבסקי מיוזמי התחבורה הציבורית המשותפת לרכבת עם מחזיק תיק הכספים בלשכתו בעירייה, וקיבל עידוד מלא לפעילותו.

כידוע, iiz הינו מיזם חברתי תחבורתי, ראשון מסוגו, המאפשר לתושבי רחובות להגיע לתחנת הרכבת באמצעות מיניבוס במחיר מוזל של חמישה עד שמונה שקלים, מהבית אל הרכבת, בתזמון המשיק להגעת הרכבת. בפגישה שהתקיימה בלשכת מחזיק תיק הכספים נסקרה הפעילות שעד כה הסיעה למעלה מאלף נוסעים לרכבת בנוחות, וללא צורך לחפש מקומות חניה במקום שבו מצוקת החניה גואה.

הומינר הבטיח לבחון דרכי סיוע למען המיזם שיכול לצמצם את הפקקים ומצוקת החניה באזור. “אני מברך על המיזם שיכול לסייע לתושבי העיר”, אמר. “אני מתכוון לבחון את הדרכים לסייע בעד המיזם כדי שהוא יוכל לפעול ולהתרחב”. עוד מוסיף הומינר כי “נושא מצוקת החניות הינו אחד מנושאי הדגל שבכוונתי לקדם, ומיזם זה יכול להיות עוד אחת מהדרכים לסייע לצמצם את המצוקה הקשה”.

מיקי מודלבסקי הודה להומינר על הפגישה ואמר: “אני מאד מעריך את העשייה שלך. אני רואה אותך בשטח, אני עוקב אחריך גם ברשתות החברתיות. מרשים שיש איש של שטח ושל מעשים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן