news08.net/ads.txt

הונחה אבן הפינה לפרויקט המגדלים במערב רחובות

חברת מיטל הנדסה וייזום הניחה את אבן הפינה בפרויקט “מגדלי מיטל” אותו היא בונה במערב רחובות

חברת מיטל הנדסה וייזום הניחה את אבן הפינה בפרויקט “מגדלי מיטל” אותו היא בונה במערב רחובות, בטקס מיוחד שערכה במעמד ראש העיר רחמים מלול ובהשתתפות חברי מועצת העירייה; נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו; נציגי מחלקת ההנדסה והרישוי בעירייה, מנהלי הלר, מנכ”ל ובעלים של חברת מיטל הנדסה עופר שגיב, צוות הניהול והעובדים של החברה, נציגי בנקים וגופי מימון, מתכנני הפרויקט, ספקים, אנשי השיווק ולקוחות. 

לדברי עופר שגיב, מנכ”ל ובעלים חברת מיטל הנדסה “אנו שמחים לקיים את האירוע ולקדם את הבניה בפרויקט הדגל שלנו, שיהיה פרויקט מגדלים מהגבוהים ביותר ברחובות. העיר רחובות מתפתחת בצורה משמעותית לכיוון מערב עם אזור תעסוקה גדול הכולל לצד מקורות תעסוקה גם מסחר, פארקים חדשים ועוד. מערב רחובות מציעה איכות חיים גם מבחינה תחבורתית, עם הקמה של תחנת רכבת עתידית, ושדרוג של כל התשתיות במסגרת הסכמי הגג. העיר שיפרה משמעותית את מעמדה הסוציו אקונומי והיא מהווה אופציה ראויה למגורים במטרופולין במחירים שפויים”.

לדברי ראש עיריית רחובות, רחמים מלול: ״אני מברך על הפרויקט, שמהווה הבעת אמון מובהקת בתהליך ההתחדשות העירונית הענק בשכונת קרית משה. הפרויקט הזה הוא הסנונית הראשונה במגמה של יישום התכנונים עבור השכונה. כבר בחודשים הקרובים ייצאו לפועל פרוייקטים נוספים וביניהם פרוייקט הפינוי בינוי הראשון באותו הרחוב״.

הפרויקט כולל 193 יחידות דיור בשני מגדלים בני 23 קומות ובניין נוסף בן 10 קומות, כמו גם כ-1,800 מ”ר למסחר ומשרדים וגינה פרטית לשימוש הדיירים. כל מגדל כולל 78 יחידות דיור, והבניין בן 10 קומות הכולל 37 יח”ד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט הינו פרויקט יזמי שייבנה על קרקע שבה זכתה מיטל הנדסה במכרז רמ”י, שנבנה בצמידות לרחובות הצעירה, בפינת הרחובות ששת הימים וגבריאלוב – בקרבה לצירי תנועה ראשיים, מוסדות חינוך, פנאי ובילוי, וקרוב לבית החולים קפלן. על התכנון אחראי משרד לארי שטרנשיין – אדריכלים. הפרויקט משווק על ידי חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל”ן. 

חברת מיטל הנדסה וייזום הינה חברת ביצוע ויזמות הבונה בישראל משנת 1982. החברה הוקמה על ידי אבינועם שגיב ז״ל ומנוהלת כיום על ידי בנו עופר שגיב שמכהן כמנכ”ל למעלה מ-25 שנים. החברה בעלת סיווג קבלני ג׳ 5 והיא מתמחה בייזום וביצוע של פרויקטי נדל”ן למגורים ומסחר – ובהם היא יוזמת וגם מבצעת. ב-41 שנות פעילותה, החברה בנתה ואכלסה למעלה מ-1,500 יחידות דיור, וכיום היא בונה מאות יחידות דיור במרכז הארץ במספר פרויקטים של יזמות והתחדשות עירונית ביישובים ירושלים, מודיעין, צור יצחק, רחובות וחולון. במשך השנים החברה בנתה פרויקטים מקרית שמונה בצפון דרך יוקנעם ועד ירושלים, ביצעה פרויקטים רבים למשרדי ממשלה וביניהם פרויקטים הנדסיים מורכבים למשרד הביטחון ופרויקטים הנדסיים שונים עבור רשויות מקומיות.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-נדל”ן, כלכלה ועסקים >> לחצו כאן

צילום: עמית אוזנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן