news08.net/ads.txt

אגף החינוך והנוער ברחובות: תכנית הכשרה למטפלות במעונות היום

במהלך השנה הכריז משרד החינוך על מהלך היסטורי וחסר תקדים במסגרתו יכללו מעונות היום לפעוטות בחוק הפיקוח. המהלך נועד כדי להסדיר את פעילות מעונות, לייצר רצף חינוכי מגיל לידה ועד גיל 18 ומהווה השלמה לחוק הפיקוח על מעונות היום וחוק המצלמות. ביוזמה ראשונה ויוצאת דופן, אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות פתח היום, ראשון (3.7) את תכנית ההכשרה השנתית למטפלות במעונות היום. תכנית ההכשרה הינה בשיתוף מכללת גבעת וושינגטון ובמסגרתה ילמדו 3 קורסים שנתיים במרכז אשכול פיס בעיר.

במסגרת התכנית למעלה מ–100 אנשי ונשות צוות יעברו הכשרה וילמדו מגוון רחב של נושאים הקשורים לחינוך מיטבי בגיל הינקות, ביניהם: התפתחות קוגניטיבית ושפתית, התפתחות חברתית רגשית, התפתחות סנסומוטורית ותנועה בגיל הרך, אינטראקציה איכותית בגיל הרך כמקדמת למידה והתפתחות ועוד.  אגף החינוך והנוער הנגיש את לימודי ההכשרה וגייס את הצוותים החינוכיים בטיפול במעונות שיעברו את הקורס בשנה הקרובה. הלימודים מתקיימים במימון משרד החינוך ובסיום תהליך ההכשרה יוענק לכל תלמיד/ה מלגה של 2,500 ש”ח ממשרד החינוך. הקורס שיזם אגף החינוך והנוער זכה להרשמה מלאה ובעתיד צפויים להיפתח קורסים נוספים.

אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות מוביל ומקדם את הפעילות החינוכית בעיר לילדים ונוער מגילאי לידה ועד 18, מתוך הבנה כי חינוך איכותי וסביבה משפחתית תומכת וחמה הינם הבסיס החשוב ביותר בהתפתחות ילדים ובני נוער. השקעה בגיל חשוב זה תניב פירות ותאפשר לכל ילד בעיר למצות את הפוטנציאל הטמון בו.

ראש העיר רחמים מלול: “אנחנו גאים לפתוח לראשונה תכנית הכשרה למטפלות במעונות היום. התכנית תעמיק את הידע החינוכי, היכולות והכלים של אנשי הצוות החינוכי ותאפשר להעניק לילדים של כולנו חינוך טוב יותר”.

מ”מ ראש העיר זהר בלום, מחזיק תיק החינוך: “יותר מ-100 אנשי ונשות צוות חינוכיים הגיעו היום למרכז פסג”ה בעיר כדי להתחיל בהכשרה מקצועית למטפלים ומטפלות במעונות היום. אנחנו מלווים את הנושא מקרוב ובקרוב נודיע על פתיחת קורסי הכשרה נוספים”.

איילת הראל, מנהלת תחום הגיל הרך באגף החינוך והנוער: “הכשרת הצוותים החינוכיים העובדים במעונות היום הינה חשובה מאין כמוה ובאמצעותה הצוותים החינוכיים יוכלו להוביל את  התפתחותם הקוגניטיבית, שפתית, חברתית ורגשית של הילדות והילדים במעונות היום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן