news08.net/ads.txt

הופעת הבכורה של שי מאור הסתיימה בניצחון חוץ ראשון של מכבי יבנה

משחק גדול של עידו לוי בסוף השבוע עזר ליבנה לשמור על שער נקי ולהשיג ניצחון חוץ ראשון העונה, 1-0 על אור יהודה, העולה החדשה מליגה ב’. חניכיו של שי מאור, בהופעת בכורה, לא הציגו משחק גדול אבל הרבה נחישות ומחייבות בהגנה הביאו לשלוש נקודות חשובות. בעקבות הניצחון יבנה עלתה מעל הקו האדום ויש לה 7 נקודות בעוד לאזור רק 6. כעת יבנה יוצאת לפגרה בת שלושה שבועות בה היא תנסה לייצב את השורות, לשנות שיטה ולחזק את הסגל בשחקנים ששי מאור היה רוצה לראות. אחד כזה כאמור כבר חתם ומדובר בקדנציה שנייה שלו, ליאור ברטקובסקי.

לאחר הניצחון אמר המאמן: “אני מאמין בקבוצה הזאת ולכן הגעתי ונצטרך להתחזק בקרוב במספר עמדות. אני הייתי חותם גם על תיקו אבל השחקנים הוכיחו בגרות וניצחו את המשחק. יש כאן הרבה חוסרים, קיבלתי קבוצה מעט לקויה בכושר הגופני. אמרתי לשחקנים שצריך לעשות מעט שינויים טקטיים”.

(צילום באדיבות ‘סטטוס’)

כובש שער הניצחון, שון מלכה, אמר: “ניצחון מתוק. אני מקווה שעם הצוות המקצועי החדש ועם השחקנים החדשים שיגיעו, נצא לדרך החדשה כי חיכינו הרבה זמן לניצחון בליגה ועוד ניצחון בדקה האחרונה”.

בחזרה לסוף השבוע, המקומיים פתחו טוב יותר המשחק כאשר בדקה ה-13 ניר עזריה בחן את עידו לוי שהדף את הבעיטה. בדקה ה-22 אור עמרני סובב כדור טוב לפינה של לוי אבל שוב השוער האורח היה במקום. בדקה ה-43 מצב ראשון ליבנה, הכדור הגיע לאביחי ממן שבעט מזווית קשה אבל אופיר קרצו קלט בלי בעיות. אור יהודה הייתה מסוכנת יותר בחצי הראשון ויכלה לראות את עצמה מאוכזבת שלא ירדה אליה ביתרון.

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי יבנה התעוררה והייתה מסוכנת יותר. בדקה ה-66 שון מלכה בחן את קרצו עם בעיטה מ17 מטרים שהלכה ליד העמוד. שבע דקות אחר כך הייטי מסר יפה למלכה אך האחרון בעט חלש לידיים של קרצו. בדקה ה-86 דני בנימין מאור יהודה מצא את עצמו לבד מול עידו לוי ששוב הציל את יבנה. בדקה ה-90 ממש קיבלנו טעות של ישראל דמקה מאור יהודה, הכדור הגיע ליוגב הייטי שנשאר לא מכוסה, התקדם, מסר כדור לשון מלכה שעבר את קרצו ומול שער ריק בעט בחצי גובה לרשת. החגיגות של יבנה היו גדולות לאור התקופה האחרונה ונראה שהרבה לחץ השתחרר שם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן