news08.net/ads.txt

הוציא במרמה 5.5 מיליון ש”ח מרופאה שמכרה בתים באשדוד עבורו

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב הדרום שהוציא במרמה כ-5.5 מיליון שקלים מרופאה אצלה היה מטופל

מכתב האישום שהוגש על ידי עו”ד שלום שיפר מפרקליטות מחוז דרום עולה, כי לפני כשנתיים הגיע הנאשם לטיפול אצל המתלוננת שעבדה כרופאה.

במהלך הטיפול, ולאחר ששאל אותה, סיפרה המתלוננת לנאשם כי מאז פטירת בעלה קיים סכסוך ירושה בצרפת, דבר המסב לה סבל רב. הנאשם הציג למתלוננת מצג שווא לפיו ביכולתו לברר היכן “תקועים הדברים” בצרפת.

כעבור מספר ימים, חזר הנאשם למתלוננת וטען כי משהו אינו כשורה בצרפת. בהתאם לבקשתו ולשם חקירת הנושא נתנה לו המתלוננת 8,000 שקלים. על אף שבפועל הוא לא ביצע כל פעולה, מספר ימים לאחר הוא הציג למתלוננת מסמך מזויף של בעלה המנוח, לפיו וילה באשדוד צפויה לעבור לבעלות ילדיו מנישואיו הראשונים וכי רק הוא יוכל לסייע לה למנוע זאת. בהמשך, המשיך הנאשם להציג למתלוננת מצגי שווא שונים לפיהם יש להמשיך ולהעביר כספים לטיפול בסכסוך הירושה בצרפת.

לאור האמור, ולאחר מסכת שכנועים מצד הנאשם, מכרה המתלוננת בית פרטי ודירה באשדוד במחיר נמוך משמעותית משווי השוק של הנכסים. הכספים שקיבלה המתלוננת ממכירת הדירות הועברו לידי הנאשם. בנוסף, באחד המקרים העבירה המתלוננת לנאשם 40,000 ₪ לאחר שהבטיח כי ישקיע עבורה במטבעות דיגיטליים – כספים שבפועל הוא שלשל לכיסו. במקרה אחר, הציג מצג שווא לפיו הוא ישקיע עבורה במניות טסלה. עקב מצג השווא העבירה המתלוננת 200,000 שקלים לחברת טסלה – כספים אלה שימשו בפועל לרכישת רכב טסלה עבור מכרה של הנאשם.

במטרה להלבין את הכספים ולהסתיר את הקשר שלו אליהם, הועברו חלק מהכספים לנאשם במזומן, חלק באמצעות חברת שירותי מטבע וחלק באמצעות העברות בנקאיות או שיקים לצדדים שלישיים, כאשר הנאשם קיבל תמורתם רכוש יוקרתי. בנוסף, נטל הנאשם את כרטיס האשראי של המתלוננת, ללא הסכמתה, והוא ובת זוגו רכשו באמצעותו מוצרים ושירותים בסכום של כ-22,000 ₪.

בסך הכל קיבל הנאשם במרמה ובנסיבות מחמירות סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים במאות הזדמנויות שונות.

במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה בקשה לחילוט רכוש שנרכש בכספי ההונאה, שאותרו בחיפושים שנערכו בביתו של הנאשם ובהם רכבים, שעונים ותכשיטים היקרים. כמו כן, הגיש עו”ד שיפר בקשת מעצר עד תום ההליכים נגדו.

לנאשם יחסו עבירות הלבנת הון; מאות עבירות של פעולה ברכוש אסור; מאות עבירות של מרמה בנסיבות מחמירות; שימוש במסמך מזויף בכוונה לרמות בנסיבות מחמירות ושימוש ברכיב חיוני באמצעי תשלום.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד המשפטים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן