news08.net/ads.txt

הוקרה לעובדת מרכז הבקרה שמנעה תקיפת מאבטח

במהלך משמרת ערב במרכז הבקרה של חברת האבטחה צוות 3, קיבלה הבקרית גל קאקון התראת מצוקה מאחד מלקוחות החברה. כאשר יצרה קשר עם המאבטח, התברר כי הוא מנע גניבה של דגים מבריכת הנוי במקום ובשל כך החל לספוג איומים אלימים. הבקרית סיימה את השיחה והזעיקה מיידית את המשטרה ובמקביל, החלה לדווח לגורמי ההנהלה הרלוונטיים.

לאחר זמן קצר הגיעה משטרה למקום ועצרה את החשודים. בעזרת פעולותיה המהירות של הבקרית ניצל המאבטח מתקיפה אלימה. לפני מספר ימים קיבלה הבקרית הוקרה ממנהליה, גל פורן וממנכ”ל חברת האבטחה – שמוליק רזון.

המנהל המבצעי, גל פורן, שאחראי בין היתר על מרכז הבקרה הארצי של חברת האבטחה, אמר כי “בפעולותיה הנחושות והמהירות, גל הוכיחה שמרכז הבקרה הינו גורם חיוני בשמירה על חייהם וביטחונם של עובדינו באתרים השונים. מרכז הבקרה זמין עבור כל מאבטח ומאבטחת שנקלעים למצוקה וכי בצד השני של הטלפון נמצאים מקצוענים ומקצועניות אמיתיים”.

צילום: צוות 3

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן