news08.net/ads.txt
BO5R2159 (1)

ריקוד חגיגי: שלוש מאות רקדניות ורקדנים של בית הספר העירוני למחול השתתפו באירוע הסיום בהיכל הספורט קציר  

אירוע קסום שכולו סביב מחול ושמחה התקיים בהיכל הספורט קציר וכלל עשרים קטעי ריקוד יפהפיים של מאות רקדניות ורקדנים מקבוצות המחול שבחוגים המתקיימים בבית הספר העירוני למחול, בניהולה המקצועי של אתי כץ. מספר המשתתפים בחוגים שבבית הספר – אשר הוקם בשנת 2011, עם הקמת החברה העירונית רחובות – גדל משנה לשנה ופעילותו הופכת למשמעותית ורחבה יותר ויותר.

את האירוע הינחה שדר ערוץ הספורט, מוטי פשכצקי והצופים נהנו משלל ריקודים יצירתיים עם תלבושות מגוונות וססגוניות.  לריקוד הסיום, נבחר השיר “ישראל שלי” בסימן 70 שנה למדינה וביצעו אותו כל 300 הרקדניות והרקדנים אל מול היכל מלא וקול תשואה.

לדברי איציק עובדיה, סמנכ”ל החברה העירונית רחובות ומנהל אגף הספורט: “אנו שמחים לראות איך משנה לשנה מצטרפים יותר ויותר ילדים לפעילות בית הספר העירוני למחול ואת החיבור ללהקות הייצוגיות של העיר רחובות ‘הדרי רחובות’. אני מודה לאתי כץ, מנהלת הפעילות ולמדריכות על המסירות והעבודה היומיומית. תודה להורים על האמון במערכת הספורט ובהצלחה לרקדנים ולרקדניות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן