news08.net/ads.txt

הוריו של בראל חדריה שנפצע אנוש בעזה: “איך נותנים להם להגיע כל כך קרוב לחיילים”

מוסיף להיות אנוש מצבו של לוחם משמר הגבול, סמ”ר בראל חדריה שמואלי, שנורה אתמול (שבת) בעמדה במכשול בגבול עזה במהלך העימותים שקיימו פלסטינים בגדר. הוא מאושפז בבית החולים סורוקה ונשקפת סכנה לחייו. הורי הלוחם אמרו הבוקר לכאן חדשות: “היה כאן מחדל, איך נותנים להם להגיע כל כך קרוב לחיילים”.

 

“איך הם נצמדים אליהם והם לא יורים”, תהו הוריו של הלוחם. “אלה הוראות הפתיחה באש. אלה ההוראות שהיו גם קודם. גם מחדל שהתקרבו לגדר וגם שלא ירו בהם ואפשרו את זה”. ההורים סיפרו שבראל, שצריך להשתחרר משירות עוד חודשיים, לא היה אמור להיות בפעילות, אלא נשלח כדי למלא מקום של לוחם אחר. הוריו ביקשו להתפלל לרפואתו.

סמ”ר שמואלי, בן 21 מבאר יעקב, הוא צלף ביחידת המסתערבים של משמר הגבול במחוז דרום. הוא הוצב בעמדת ירי על המכשול, סמוך לכוחות אחרים של צה”ל. במהלך המהומות הוא נפגע מירי מחבל מטווח קצר בראשו. באירוע אחר בגבול עזה ניסו פלסטינים לחטוף נשק מחייל. החייל נאבק בהם וסיכל את החטיפה. בעקבות האירועים האלימים בגבול ופציעת הלוחם, מטוסי קרב של צה”ל תקפו הלילה ארבעה אתרים לייצור ואחסון של אמצעי לחימה השייכים לחמאס. במהלך התקיפה נורתה אש מקלעים לעבר מטוסי חיל האוויר ובשדרות ניזוקו מבנים וכלי רכב מהקליעים. קודם לכן הודיע צה”ל על תגבור אוגדת עזה בצוותים של יחידת מגלן. ברצועה דיווחו כי בעימותים אתמול נפצעו 24 פלסטינים, שניים מהם באורח קשה.

דובר צה”ל עדכן במהלך הערב: “מאות מפרי סדר פלסטינים התקהלו משעות אחר הצהריים בסמוך לגדר, בצפון רצועת עזה. בשבוע האחרון נערכו בפיקוד הדרום להפרות הסדר, הגבירו כוננות ותוגברו בסד״כ ימ”ס מג”ב וצלפים מיחידות מיוחדות שהוצבו במרחב הגדר. במהלך הפרות הסדר התקרבו לגדר כמאות מפגינים במוקד אחד בצפון הרצועה. המפגינים ניסו לטפס על הגדר והשליכו מטענים לעבר כוחות צה”ל. לוחמי צה”ל שהיו ערוכים מבעוד מועד במרחב השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות, ובהתאם לצורך גם בירי רוגר וירי צלפים בעקבות ירי משטח רצועת עזה נפצע לוחם מג”ב באורח אנוש, הלוחם פונה רכוב ומקבל טיפול רפואי בבית החולים. כמו כן, במהלך הפרת הסדר אירע ניסיון חטיפת נשק של חייל צה”ל. הלוחם נאבק, והצליח למנוע מהם לחטוף את כלי הנשק אשר נמצא בידיו. הפרות הסדר נמשכו כשלוש שעות. כלל המפגינים פוזרו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן