news08.net/ads.txt

הורים בבאר יעקב זעמו על איחוד הצהרונים: “נכשלתם באחריות”; סגן ראש המועצה, נועם ששון: “פועלים לפי משרד הבריאות”

ילדים
הורים רבים לילדים בבאר יעקב זעמו היום (ראשון) על החלטת התאגיד העירוני לאחד את הצהרונים ללא ידיעתם. ההורים טענו כי לא קיבלו התראה מוקדמת על כך ולאור העלייה בתחלואה בימים האחרונים, נוספו דאגות שהובילו אותם לצאת נגד ההחלטה. מחזיק תיק התאגיד העירוני, נועם ששון: “צריך להבין שיש חוסר בסייעות ובייחוד בתקופה הזו”.
כפי שצוין, הורים רבים התלוננו כי קיבלו הודעה במהלך היום על איחוד הצהרונים ברחבי היישוב. החלטה זו, לא התקבלה בעין יפה בפניי ההורים שדרשו תשובות מצד המתנ”סים, אך נענו כי יצטרכו לתאם פגישה מולם. הורה לילד בבאר יעקב סיפרה: “מתחילת השנה הילדים האלה מטורטרים מגן מלא לחצי גן!! נמאס!!! ואת אף אחד זה לא מעניין. נכשלתם באחריות שלכם כלפי הילדים! הילדים שלנו לא שק שאפשר להעביר באמצע היום מבלי להודיע”. תושבת נוספת כתבה: “פשוט חוצפה!!! מחזיקים אותנו כשבויים. לא נתנו אפילו אפשרות להכין את הילדים לשינוי. איפה דבר כזה הגיוני?”.
עוד נכתב: “32 ילדים יחד, עם מובילה אחת וסייעת אחת?! נמאס מהזילות בילדים שלנו – מתחילת השנה הם עוברים כל כך הרבה טלטלות, ילדים בני 3! רבאק, איפה האנושיות?! איפה האכפתיות והלב?! שיא החוצפה וחוסר אנושיות להודיע לנו ככה באמצע היום, שמאחדים את הצהרונים וילדי צהרון גן גפן צריכים לעבור לצהרון תאנה – להתערבב עם עוד ילדים וכל זה בלי הכנה מוקדמת לילדים”.
סגן ראש מועצת באר יעקב, ומחזיק תיק התאגיד העירוני: “צריך להבין שאנו פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות. מבחינת עלויות כלכליות, אנו לא יכולים לאפשר זאת. בנוסף לכל, יש חוסר חמור בסייעות ובייחוד בתקופה זו, לכן איחדנו את הגנים”.
.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן