news08.net/ads.txt

הורים, זה בשבילכם: תושבי רחובות מוזמנים לשבוע הרצאות מקוון – ללא עלות

המרכז העירוני להורים ומשפחה, הפועל תחת החברה העירונית רחובות, וחבר בפורום מרכזי הורות יישובית, מזמין הורים תושבי העיר להשתתף בשבוע הרצאות בזום שיקיים הפורום בנושא “פיתוח חוסן הורי ומניעת התנהגויות בסיכון”. ההרצאות תועברנה על ידי מיטב המומחים, ביניהם: עינת נתן, רות גנאל, שלומית הברון, רן בראון, ענת מאור, גלית יצפאן, הרב דן טיומקין ועוד.

על קיום שבוע ההרצאות לפיתוח חוסן הורי ולמניעת התנהגויות בסיכון הוחלט בעקבות האונס הקבוצתי המזעזע של נערה בעת שהיתה שיכורה, אשר אירע במלון באילת בשנה שעברה. פורום מרכזי הורות ישוביים הינו פורום ארצי בו חברות 20 ערים, לרבות רחובות, ומטרתו לקדם את הדרכת ההורים בישראל. בשבוע זה יתקיימו בסך הכל 16 הרצאות, תוך חלוקה להרצאות להורים לילדים צעירים ולהורים לילדים מתבגרים והרצאות שמיועדות לכלל ההורים. ההרצאות יעסקו בנושאים: דחייה חברתית, איך לגדל ילד עם בטחון עצמי, זיהוי תמרורי אזהרה אצל מתבגרים, התבגרות מינית, הפרעות קשב, פורנו זה לא סרטים כחולים, סמים, אלכוהול והתנהגויות סיכון ועוד ועוד.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: “המרכז העירוני להורים ומשפחה דומיננטי בעיר בכל הקשור להדרכת הורים, ומהווה בית להורים בתחומי הלמידה המקצועית להורים. אנו משקיעים ומציעים להורים את מיטב ההדרכות והסדנאות – בואו להשתתף, ללמוד ולחזק את ההורות שלכם”.

חברת המועצה אורית שרגאי מחזיקת תיק הורים ומשפחה: “אני שמחה ומתרגשת שהמרכז העירוני להורים ומשפחה בעיר ממשיך להיות שותף מוביל להדרכות ארציות להורים למניעת התנהגויות סיכון. אני מזמינה את הורי רחובות ללמוד, להיות שותפים ולקחת אחריות ולהירשם על מנת לחזק את המקצועיות ולדעת לזהות התנהגויות סיכון”.

אודי קדם, מנהל המרכז העירוני להורים ומשפחה ברחובות: “רחובות ממשיכה להציע להורים את מיטב ההדרכות, ההרצאות, הסדנאות וההדרכות פרטניות. בנוסף לכל אלה אנחנו מזמינים את הורי רחובות להירשם למגוון רחב של הרצאות מצמיחות ואפקטיביות של פורום מרכזי הורות יישובית על מנת להצליח טוב יותר בחינוך הילדים של כולנו”.

השתתפות אינה כרוכה בתשלום ומותנית ברישום מראש. לפרטים נוספים: 08-9459397, להרשמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן