news08.net/ads.txt

הורים לראש עיריית יבנה: “מנע את הרעלת ילדינו”

עצומה ברשת: דרישה לנקיטת פעולה מיידית למניעת הרעלת ילדי גן סיגליות

עצומה ברשת פורסמה השבוע ובמרכזה דרישה מראש עיריית יבנה רועי גבאי לנקיטת פעולה מיידית למניעת הרעלת ילדי גן סיגליות.

להלן העצומה כלשונה:

לכבוד

רועי גבאי, ראש עירית יבנה

גלי סייפן, מנהלת מחלקת גני ילדים

שי אלקלעי, ראש אגף מרכזים קהילתיים

הורי הילדים שבגן סיגליות דורשים נקיטת פעולה מיידית להבטחת שלומם, בטחונת וזכויותיהם של ילדינו שמבלים מידי יום בגן סיגליות שבדרות ז’בוטינסקי/התורן.

במהלך החודש האחרון החלו עבודות בניה מאסיביות בצמידות מוחלטת לגן. במסגרת העבודות מועברים חומרים רעילים כגון אספלט, מלט וכן הלאה במרחק נגיעה ממש מחצר גן הילדים!

לאחר שהיינו בקשר עם עוזר ראש העיר במהלך השבועות האחרונים והוא מצידו חזר והבטיח לקדם פעולות לשיפור המצב, אנו רואים ששום דבר לא נעשה וההבטחות היו ריקות וככל הנראה נועדו רק להסיר עיננו מהנזק שנעשה לילדינו בידי רעלים העולים מהאתר מדי יום.

אנו כבר רואים בקרב ילדינו תסימינים של נפיחות בעיניים, שיעול מוגבר, חום, נזלת מוגברת, עייפות ופגיעה כללית בבריאות – וזה רק החלו העבודות!

מחקרים הראו ששהייה מרובה של פעוטות בסביבה של חומרים רעילים ואבק עלולה ליצור מחלות כגון: אסתמה, פגיעה בדרכי הנשימה ואפילו סרטן. כמו כן, פעילות זו היא בניגוד לנוהל חוזר מנכ”ל משרד החינוך בנייה ושיפוצים במוסדות חינוך וקרבתם.

אנו דורשים נקיטת פעולה מיידית ודחופה להפסקה מוחלטת של הנזק – המצב הנוכחי הינו הרעה בפועל של ילדינו והאחריות על כך על כל הנוגעים בדבר!

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: מתוך העצומה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן