news08.net/ads.txt

הורים לתלמידי כיתות ו’? הצטרפו לערבי חשיפה והסברה בחטיבות הביניים הממלכתיות

ההרשמה לחטיבות הביניים לשנת תשפ”ג תיערך בין התאריכים 27.2.22 ועד 20.03.22 באמצעות אתר האינטרנט העירוני.

לקראת ההרשמה לחטיבות הביניים – המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך יזמה ערבי חשיפה והסברה מקוונים בכל חטיבות הביניים בעיר, על מנת שיוכלו להכיר מקרוב את הייחודיות של כל בתי הספר, מגמות הלימוד והמסלולים הפדגוגים. ערבי החשיפה יתקיימו באופן מקוון בין התאריכים 23.1.22-3.2.22 והרשימה המלאה בכתבה- פרטים באתרי בתי הספר

ההרשמה באתר העירייה לחטיבות הביניים הדתיות ברחובות בלחיצה כאן

המחלקה לחינוך על יסודי בעיריית רחובות מזמינה את ההורים והתלמידים לערבי חשיפה לחטיבות הביניים בחינוך הממלכתי בין התאריכים 23.1-3.2.22. ערבי החשיפה וההסברה מקוונים המיועדים לתלמידי כיתות ו’ בעיר ולהוריהם, מתוך רצון לסייע בבחירה ובהשתלבות מיטבית בחטיבות הביניים.
בקריית החינוך למדעים יתקיים ערב חשיפה מקוון:
ביום ראשון 23.01.22 כ”א בשבט, בשעה 19:00 – בערב יוצג חזון בית הספר, התפיסה החינוכית ותכניות הלימוד הייחודיות, כמו כן יוצגו גם המסלולים למצוינות מדעית ומצוינות מדעי המחשב.
בקריית החינוך ע”ש רון ארד יתקיים ערב חשיפה מקוון:
ביום שלישי 25.1.22 , כ”ג בשבט בשעה 19:00 – בערב יוצג המודל החינוכי של ביה”ס המבוסס על ידע, מיומנות וערכים. במסגרת ערב החשיפה ההורים והתלמידים ייפגשו את הכיתות המיוחדות- מצויינות מדעית, פרחי רפואה, יזמות חברתית, כדורעף ואומניות הבמה.
בקריית החינוך “דה שליט” יתקיימו שני ערבי חשיפה מקוונים:
ביום רביעי 26.1.22 כ”ד בשבט, בשעה 19:00
ביום רביעי 2.2.22 א’ באדר א’ בשעה 19:00
בשני המפגשים המקוונים ההורים והתלמידים יכירו את המסלולים הבאים: כיתת מופ”ת מדעית, כיתת מופ”ת בתקשורת בינלאומית, חינוך גופני כדורסל, ק.מ.ה ויח”ד.
בבית ספר הפתוח “השיטה” יתקיים ערב חשיפה מקוון:
ביום ראשון 30.1.22 , כ”ח בשבט, בשעה 19:00 תתקיים היכרות עם התפיסה הפדגוגית הייחודית של בית הספר.
בקריית החינוך אורט יתקיים ערב חשיפה מקוון:
ביום שני 31.1.22 כט’ בשבט תשפ”ב, בשעה 19:00- במפגש יכירו ההורים והילדים את הכיתה האוניברסיטאית – מופ”ת, הכיתה המדעית טכנולוגית וכיתת של”ח ומנהיגות חברתית. במסגרת המפגש המקוון יוצגו להורים ולתלמידים שיטות למידה, מגמות וכיתות ייחודיות למצטיינים ועוד.
בקריית החינוך “קציר” יתקיימו שני ערבי חשיפה מקוונים:
ביום שלישי 1.02.22 ל’ שבט, בשעה 19:00 – יתקיים ערב חשיפה מקוון למגמות הייחודיות: מחול, חינוך גופני (כדוריד, שחיה), תקשורת ודיפלומטים צעירים.
ביום חמישי, 3.2.22, ב’ באדר בשעה 19:00 – ערב חשיפה מקוון לכיתת נחשון-מסלול מצוינות מנהיגותית. הפרטים המלאים על כל אחד מערבי החשיפה מחכה להורים ותלמידים באתרי בתי הספר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן