news08.net/ads.txt

הורים שימו לב: מחר יפורסמו שיבוצי גני החובה בעיר; מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “נדון בכל בקשה וננסה לסייע בכל הניתן”

אפרת צוקרמן

כ-3,000 מילדי העיר יעלו לגן חובה בשנת הלימודים הבאה: עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך, תפרסם מחר בבוקר, יום ה’, בשעה 9:00, את תוצאות הליך השיבוץ לגני החובה באתר העירייה. 

במידה וההורים ירצו להגיש ערעור על השיבוץ הם יוכלו לעשות זאת באמצעות האתר באזור המיועד לכך בעמוד השיבוצים, בין התאריכים 7-18.5.20. ההחלטות בבקשות הערעור יינתנו באמצעות הדוא”ל ובהודעות SMS עד 30 יום מתאריך הגשת הערעור. לשאלות ופניות בנושא יש ליצור קשר באמצעות הטל 08-9392433, 08-9392659 או בכתובות המייל: [email protected]  [email protected]  [email protected] , שכן בעקבות המגבלות בשל משבר הקורונה, הממשלה טרם התירה קבלת קהל בעירייה.

המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער פועלת בשיתוף הצוותים החינוכיים, על מנת לספק מענה מיטבי לצרכיהם הלימודיים, הרגשיים והחברתיים של כל אחד ואחת מהילדים.  שיבוצי הילדים בגנים נקבעו בהתאם לקריטריונים שפורסמו בחוברת המידע לגנים המופיעה בלינק הבא.

ראש העיר, רחמים מלול: “גם בתקופה כזו, יחד עם ההתמודדות עם משבר הקורונה, אנו נערכים לקראת שנת הלימודים הבאה. אגף החינוך והנוער השלים את הליך השיבוץ לגני החובה עם נתון מרשים, של מענה חיובי ל- 95% מבקשות ההורים. אנו מאחלים מעבר נעים ומוצלח לכל ילדי העיר העולים לגני החובה”.

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “בימים אלה, אגף החינוך והנוער השלים את הליך שיבוץ גני החובה, ובהמשך נפרסם גם את יתר השיבוצים בגנים. במקביל, אנו נערכים בימים אלה במרץ לפתיחתם המחודשת של גני הילדים עם הסרת חלק מהמגבלות, וקבלת הילדים בזרועות פתוחות עם תום תקופת השהיה בבית”.

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “למרות החוסר בכוח אדם בשל התקופה , התעקשנו להשלים את תהליך השיבוץ, ועשינו זאת מתוך חשיבה מאומצת ושאיפה לתת מענה מתאים לכל הילדים, ולכל בקשות ההורים. הורים שירצו להגיש ערעור על השיבוץ מוזמנים לעשות זאת עד 18.5, אנו נדון בכל בקשה וננסה לסייע בכל הניתן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן