news08.net/ads.txt

הורים, שימו לב! עיריית רחובות תפרסם מחר בבוקר את השיבוצים לילדים בגילאי גן טרום חובה

הורים שילדיהם בגיל טרום חובה, שנתון 2015, יוכלו לצפות בשיבוצים של ילדיהם באתר האינטרנט העירוני, החל ממחר (שני, 13.5) ועד יום שני (20.5) שנקבעו בהתאם לקריטריונים שונים צורך בצהרון; אזור מגורים/רישום; הרכב קבוצות גיל; איזון בנים בנות; איחוד אחים; סיבות רפואיות מגובות במסמכים; רצף חינוכי וזרם. כמו כן, על השיבוצים יהיה ניתן להגיש ערר באמצעות אתר האינטרנט העירוני, בין התאריכים המצויינים לעיל.

וועדת הערר, המורכבת מנציגות משרד החינוך, מנהלת המחלקה לגיל הרך, רכזת רישום, נציגות ממשרד מבקר העיריה ונציג ציבור, תדון בבקשות במהלך חודש יוני. הקריטריונים שיעמדו בפני וועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים. תשובות על בקשות ערר יינתנו באמצעות הדוא”ל ובהודעות SMS, עד 30 יום מתאריך הגשת הערר.

בתוך כך יצוין כי מעיריית רחובות נמסר: “המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער פועלת בשיתוף הצוותים החינוכיים על מנת לתת מענה מיטבי לצרכיהם הלימודיים, הרגשיים והחברתיים של הילדים ושל כל אחד ואחת באופן אישי. השיבוצים לילדים בגילאי גן טרום טרום חובה (שנתון 2016) יהיו פתוחים לצפייה במהלך החודש הבא – יש לעקוב אחר הפרסומים”.

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן