news08.net/ads.txt

הושבעו 185 שוחרי מחזור ב’ של תיכון אורט תעופה וחלל חיל האוויר קרית גת

בטקס מרגש וחגיגי הושבעו ביום חמישי 180  שוחרי מחזור ב’ של ביה”ס אורט תעופה וחלל קריית גת אשר הוקם בשנה שעברה במסגרת פרוייקט פלדה כחולה 2030 של חיל האויר ועתיד בשיאו למנות 800 תלמידים. הטקס התקיים במגרש הקטרגל בנוכחות ההורים הנרגשים ובני המשפחות.

כמו כן השתתפו המשנה לראש העיר, הממונה על החינוך עו”ד חיים אברג’ל, סגנית ראש העיר, מוריה זגורי, מאהר נסראלדין , מנהל האזור של רשת אורט, זהבה גור מנהלת אגף החינוך ומנהל ביה”ס, עוזי פרץ, אשר ברך את התלמידים ואמר לבחירה שלכם היום תהיה השפעה מכרעת ומצויינת על עתידכם. השוחרים ביצעו תרגילי סדר ומסדר אשר דרשו אימונים רבים, משמעת ועבודת צוות. בסיום המסדר נחשפו הכותפות החדשות המעידות על קבלתם למסלול תוך קריאת שבועת החיל וקריאות השוחרים – אני נשבע!

ראש העיר אבירם דהרי ברך את השוחרים ואת המשפחות ואמר: ראש להק כא’ היוצא של חיל האויר הציב את הקמת בתי הספר הללו כאחד מחמשת היעדים החשובים ביותר של חיל האויר “אתם אלה שתובילו בעתיד את מדינת ישראל כלכלה, בביטחון, בתעשיות המתקדמות ובצבא. זוהי הזדמנות נפלאה עבורכם ועבור התלמידים שיבואו בעקבותיכם – סללו עבורכם ועבורם את המסלול להמראה.

ראש העיר הודה לחיל האוויר על שיתוף הפעולה והאמון במערכת החינוך העירונית של קרית גת לשתף פעולה ולקדם את הבוגרים להצלחה. 185 שוחרי התיכון, תלמידי כיתות ט’ ו-י’ עתידים ללמוד במגמות טכנולוגיות ולהשתלב במסגרת שירותם הצבאי במערך הטכנולוגי של חיל האוויר. המסלול יעניק להם תגבור לימודי, רכישת מיומנויות וערכי אהבת הארץ, ציונות ומצויינות. רבים מבוגרי המסלול נקלטים לאחר שירותם הצבאי בתעשיות הטכנולוגיות וההיי-טק המשוועים בארץ לכח אדם איכותי ומוכשר. מפקד בסיס חיל האוויר, ציין בדבריו כי השוחרים  מצטרפים למשפחת חיל האוויר, לה מורשת ארוכה ותרבות ארגונית שאין דומה לה – חיל האוויר נשען על שתי רגליים. האחת- אימוץ טכנולוגיות מהטובות בעולם. והשנייה- כח אדם איכותי מאין כמותו. אלה מבטיחים את בטחונה ועליונותה של מדינת ישראל”. בהצלחה לשוחרים החדשים !

צילום: מירה רז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן